וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן התפטר מתפקידו באשדוד ובהתאחדות, מרציאנו יחליפו

הבעלים של מ.ס. אשדוד לקח צעד אחורה בעקבות האישום נגדו שהריץ מניות ב-2010, והודיע על עזיבת תפקידיו במועדון ובהתאחדות. חבר הכנסת לשעבר יורם מרציאנו יתפוס את מקומו: "אצעיד את הקבוצה קדימה"

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
לקח צעד אחורה. ג'קי בן זקן/ברני ארדוב

חבר הכנסת לשעבר, יורם מרציאנו, ימונה ליושב ראש מ.ס. אשדוד ויחליף בתפקיד את ג'קי בן זקן שהודיע כי הוא מתפטר מכל תפקידו בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגה. בסיום ישיבת העמותה שנערכה הערב (רביעי) אמר מרציאנו: "ג'קי הקים פה מפעל חיים וצריך לקבל פרס ישראל על מה שהוא עשה פה עם הילדים והנוער. בזכות המערכת המפוארת הזו פחות בני נוער הגיעו לרחוב או הידרדרו לעבריינות, ואני כמי שנלחם כל חייו כדי לשקם צעירים, יודע להעריך את העבודה האדירה שנעשית מדי יום במערכת הזו".

מרציאנו הוסיף עוד: "אעשה את הכול כדי להוביל את המערכת שנקראת מ.ס. אשדוד קדימה, גם בתקופות הקשות וגם בהצלחות והשמחות שעוד יבואו". כזכור, בן זקן הורשע בתחילת השבוע בהרצת מניות של חברת מנופים פיננסים ב-2010.

לפי האישום, על בסיס הסכמותיו עם בן-זקן קשר אלדר עם חברו, קולנברנר, לפעול בצוותא במסחר בבורסה לרכישת מניות החברה כדי להעלות את שערה. הפרקליטות טוענת עוד כי מיום 18 בנובמבר 2010 ועד 30 בנובמבר 2010 פעל אלדר באופן עקבי להעלאת שער מניית מנופים, באמצעות רכישת מניות בעת המסחר בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully