וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "ערן זהבי יכול לשחק גם בליגה הספרדית"

"חואן פאבלו? הייתי חייב לשים את הרגשות בצד", "צ'לסי, פורטו וקייב טובות מאיתנו, אך גם באזל הייתה כזו", "כל עוד אמשיך ליהנות, אשאר, אך בסופו של דבר יגיע הזמן שבו אצטרך לבצע את הצעד הבא": המנהל המקצועי של מכבי ת"א התראיין בספרד, וסיפק ציטוטים מעניינים מאוד

ברני ארדוב

בעוד שבוע בדיוק מכבי תל אביב תעלה לכר הדשא בסטמפורד ברידג' שם תפגוש את צ'לסי, במסגרת משחקה הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. בישראל כמובן התלהבו מההישג הגדול של הצהובים, אך לא רק בארצנו הקטנטונת. ב"מארקה" הספרדי שוחחו עם המנהל המקצועי של האלופה, ג'ורדי קרויף, על ההישג הגדול, החיים בישראל, ערן זהבי ושחרורו של חואן פאבלו קולינאס.

seperator

"מיטש גולדהאר מעולם לא ביקש ממני להשיג תוצאות, אלא לשנות את המנטליות ואת המבנה של המועדון", אמר קרויף. "מכבי תל אביב לא זכתה בתואר במשך עשר שנים לפני שהגעתי, ועכשיו היא משחקת בליגת האלופות. מפעל כזה עבור קבוצה ישראלית הוא חלום ופריבילגיה. כל שלוש הקבוצות שנמצאות איתנו בבית טובות מאיתנו, אבל גם פ.צ באזל הייתה טובה מאיתנו ועברנו אותה".

קרויף נשאל גם על עתידו: "אני אף פעם לא מתכנן לטווח הארוך. בקבוצות קטנות, ההשפעה של מנג'ר היא גדולה יותר. בכל מקרה, אני חושב שיגיע הזמן שבו אצטרך לבצע את הצעד הבא, אבל דבר אחד ברור לי: כל עוד יש לאן להשתפר ולהתקדם בישראל, וכל עוד אהנה כאן, אין לי בעיה להמשיך במועדון. אני מאוד אוהב את ספרד, אני מרגיש יותר ספרדי מאשר הולנדי אבל אני מאוד אוהב את האתגר בישראל. אני מקווה שכשאעזוב, אוכל להגיד שהתקופה בישראל השפיעה עליי לטובה".

המנהל המקצועי נשאל על שחקני רכש, והאם הם חוששים להגיע לישראל: "המלחמה פגעה בנו. זה קרה לי בעבר ששחקן לא רצה להגיע בשל המצב. אבל אני כאן כבר שלוש שנים ואני לא אמיץ במיוחד. יש לי ילדים שרואים שאני לא נמצא בסכנה. אם המצב היה אחר, לא הייתי פה. תל אביב היא עיר יפהפייה ומדורנית. אנחנו מאוד מרוצים פה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קשר מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
"יכול היה להשתלב בליגה הספרדית". ערן זהבי/ברני ארדוב

ההולנדי נשאל על כוכב הקבוצה, ערן זהבי, ועל חילופי המאמנים בשנים האחרונות: "הוא יכול היה להשתלב בליגה הספרדית - הוא שאפתן ובעל איכויות גבוהות. מכבי תל אביב היא לא תחנה סופית עבור מאמנים, אלא קפיצת מדרגה. אם אנחנו רוצים להשתפר, אנחנו זקוקים למאמנים צעירים ורעבים, שיוכלו להתקדם לקבוצה גדולה יותר".

לסיום, נשאל קרויף על חואן פאבלו קולינאס, ששוחרר לאחר ההעפלה לליגת האלופות: "זו הייתה ההחלטה הקשה ביותר שעשיתי, אבל מי שסבל ממנה הכי הרבה הוא כמובן חואן פאבלו. קשה לעכל החלטה שכזו, אבל זה צעד שהמועדון היה חייב לבצע. הייתי צריך לשים את הרגשות שלי בצד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully