וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אין דבר כזה שבת בלי כדורגל. רוצים התחשבות, אבל לא מתחשבים בכולם"

הזזת המשחקים משבת? קשר הפועל באר שבע מתנגד נחרצות: "מה עם חיילים קרביים שיכולים לראות כדורגל רק כשהם חוזרים הביתה? הרבה קהל הגיע בשנה האחרונה למגרשים, ישנם אצטדיונים חדשים והתלהבות רבה, ועכשיו זה ייפגע". צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

קובי אליהו

צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

האם ביום שבת הקרוב ייערכו משחקי כדורגל בישראל? השאלה הזו מעסיקה רבים בימים האחרונים, כשלא ברור האם אכן ייערכו משחקים בשבת או שמא יידחו לאמצע השבוע. אנשי כדורגל רבים התייחסו לסוגייה, וכעת גם קשר הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, החליט להביע את עמדתו בנושא כשפרסם סטטוס בדף הפייסבוק שלו.

"אני כותב את הפוסט הזה כי אחרים שותקים. כרגע שומעים רק צד אחד מבין שחקני הכדורגל, ויש עוד צדדים שאני חושב שכדאי שאנשים ישמעו, למשל זה שאומר שצריך לשמור על הסטטוס קוו. גם אני אדם מאמין. אחרי כל גול אני מודה לבורא עולם, ולפני הכול חשוב שידעו שאני מכבד את הדעה של אחרים שחושבים שאסור לשחק בשבת. מכבד, אבל לא מסכים.

מאז שאני ילד אני זוכר את אבא שלי משחק בשבתות. הבנתי שאין דבר כזה שבת בלי כדורגל, כמו שאין דבר כזה שבת בלי ארוחת השבת המשפחתית. אבל אני חושב שאם מדברים על התחשבות, כדאי לחשוב על כולם.

ומי אלה כולם? למשל חיילים קרביים שיכולים לראות כדורגל רק בשבת כשהם יוצאים הביתה. בהם לא חשוב להתחשב? למשל אוהדים שבשבת רוצים לראות כדורגל אבל אם כל המשחקים יעברו לאמצע השבוע ייאלצו או לוותר על המשחק או לקחת ימי חופש מהעבודה כדי להגיע למגרשים בארץ (בטח כשמדובר על אוהדי הפועל באר שבע שכל משחק חוץ מחייב נסיעה ארוכה), או למשל ילדים שמשחקי חוץ יהיו כבר מחוץ לתחום בשבילם, כי בימי חול הם לא יפסידו לימודים כדי להספיק להגיע למשחקים (ואם המשחק יהיה בערב, הם יחזרו הביתה מאוחר מאוד ויתקשו להגיע לבית הספר ביום שאחרי). הרבה קהל הגיע בשנה האחרונה למגרשים, ישנם אצטדיונים חדשים והתלהבות רבה, ועכשיו זה ייפגע. רוצים התחשבות, אבל לא מתחשבים בכולם.

דרך אגב, אם לא יהיו משחקים בשבת, יהיו אימונים בשבת".

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. קובי אליהו
חושב שצריך לשחק בשבת. מאור בוזגלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully