וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון כינס את שחקני הקאבס במיאמי, רוצה מחנה לפני המחנה הרשמי

פספוס התואר בעונה שעברה רק דירבן את השחקן הטוב בעולם, שרוצה להתחיל את העונה מוקדם מהצפוי. דוראנט, שיחזור לשחק אחרי שנה: "אני עדיין הטוב בעולם". שיטת הדירוג בפלייאוף שונתה

לברון ג'יימס כינס את שחקני קליבלנד לקדם מחנה אימונים במיאמי. ההכנות של הקאבס לעונה הבאה יחלו במחנה הרשמי ב-29 בספטמבר, אבל לברון רוצה שהשחקנים והמאמנים יתכנסו עוד לפני כן, כבר השבוע, למחנה לפני המחנה.

מקורביו של לברון טוענים שהוא עדיין לא התגבר על ההפסד בגמר לגולדן סטייט, ובניסיון להשיג את האליפות המיוחלת השנה, הוא מנסה לשדר תחושת דריכות, בהבנה שהדבר היחיד שייחשב להצלחה זה אליפות. בשורות הקאבס בעיקר דרוכים לראות כיצד קווין לאב, קיירי אירווינג ואנדרסון ורז'או יתאוששו מהפציעות הקשות שלהם, ולברון רוצה להגיע לעונה בצורה אידיאלית. "אני חושב שזה מעולה מה שלברון עושה", אמר גארד קליבלנד ג'ו האריס, "לברון הוא המנהיג, הוא קובע את הטון ורוצה לוודא שנגיע לעבוד במחנה כשכולנו באותו מצב מנטלי. הוא מפוקס ורוצה לוודא שכולנו משדרים על אותו גל. הוא אדם שרואה מטרה לנגד עיניו".

בנושא אחר, קווין דוראנט, שבימים אלה במסע של נייק בספרד, התייחס לעצמו ולקבוצתו אוקלהומה סיטי: "אני חושב שיש לנו קבוצה באמת טובה. אנחנו חייבים לשחק ביחד, וזה הרבה יותר קשה מאשר נדמה לאנשים. אבל אנחנו מוכנים לאתגר". דוראנט נשאל אם הוא עדיין מאמין שהוא הטוב בעולם, ואמר: "כן, אני עדיין השחקן הכי טוב בעולם".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הכי טוב? דוראנט./AP

בליגת ה-NBA מסיקים מסקנות מהעונה האחרונה בכל הנוגע למבנה הפלייאוף. ראשי הליגה הוציאו היום (רביעי) הודעה על שינוי שיטת הדירוג בפוסט סיזן החל מהעונה הקרובה ולמעשה הורידו את השפעת הבתים האיזוריים. השינוי המרכזי הוא הורדת הקריטריון בו מובטח למנצחת בית אזורי מקום באחד מארבעת המקומות הראשונים בדיוויזיה ללא קשר למאזן שלה ביחס לקבוצות האחרות.

השינוי בא בעקבות שני דברים. הראשון, סדרת הפלייאוף בין פורטלנד לממפיס בסיבוב הראשון בעונה שעברה בה קיבלו הבלייזרס יתרון ביתיות למרות מאזן נחות מזה של הגריזליס בזכות העובדה שסיימו במקום הראשון בבית הצפון מערבי. העניין קיבל ביקורת רבה על חוסר ההגיון שלו ולמעשה, בליגה הקשיבו לקולות וביצעו את השינוי המבוקש.

שחקן פורטלנד, למרכוס אלדריג', נחסם על ידי שחקן ממפיס גריזליס, מארק גאסול. AP
סדרה מוזרה. גאסול מול אולדרידג'/AP

העניין השני בגינו החליטו בליגה לבצע את השינוי הוא החוזק של בתים מסויימים לעומת בתים אחרים. למשל, הבית הדרום מזרחי במערב כולל את יוסטון, ממפיס, סן אנטוניו, דאלאס וניו אורלינס, שהן חמש קבוצות חזקות מאוד ביחס לליגה. לעומת זאת, בבית האטלנטי במזרח משחקות טורונטו, בוסטון, ברוקלין, פילדלפיה וניו יורק, כשרק הראפטורס סיימו את העונה האחרונה במאזן חיובי.

שינוי נוסף בשיטת הדירוג הוא בנושא שוויון במאזן. עד השנה, הקריטריון הראשון שהכריע בין שתי קבוצות בעלות מאזן דומה הוא האם אחת מהן זכתה בראשות הבית. מהעונה, מה שיכריע קודם הוא המאזן הישיר בין הקבוצות. למעשה, בליגה הורידו משמעותית את חשיבותם של הבתים ומעניין לראות האם יבצעו את המהלך המבורך של ביטול הדיוויזיות בפלייאוף ויאפשרו ל-16 הקבוצות הטובות ביותר לפגוש אחת את השנייה לפי דירוג ולא לפי מיקום גאוגרפי.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully