וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מסי הציל את ארגנטינה מהפסד, צמד לניימאר ב-1:4 על ארה"ב

הפרעוש כבש שער יפהפה בדקה ה-89 וקבע 2:2 דרמטי מול מקסיקו. אגוארו, שבישל לו באמנות, כבש את הראשון ארבע דקות לפני כן. כוכב נבחרת ברזיל נכנס במחצית, הבריק והפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-46 שערים במדי הסלסאו

AP

בזמן שהנבחרות השונות באירופה לוקחות חלק במוקדמות אליפות אירופה, בדרום אמריקה, במרכז אמריקה ובצפון אמריקה מנצלים את הזמן כדי לערוך משחקי הכנה. נבחרת ארגנטינה ניצלה מהפסד מול מקסיקו, הודות לשער דרמטי של ליאונל מסי, בעוד שנבחרת ברזיל נעזרה בצמד של ניימאר כדי להביס 1:4 את נבחרת ארצות הברית.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. AP
קבע שוויון דרמטי. ליאונל מסי כובש מתוך הרחבה/AP

ארגנטינה - מקסיקו 2:2

אחרי ה-0:7 הענק על בוליביה, לארגנטינאים חיכתה יריבה עיקשת בהרבה בדמותה של מקסיקו, לעיני עשרות אלפי אוהדים בטקסס. כבר אחרי 19 דקות הם ראו את מקסיקו עולה ליתרון, כשחאבייר הרננדס דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע יתרון לירוקים.

ארגנטינה לחצה וניסתה להשיג את השוויון, אך במקום זאת מקסיקו עלתה ל-0:2 בסיומה של התקפה מתפרצת קטלנית. מיגל לאיון הנהדר פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב להקטור הררה, שבעט חזק מתוך הרחבה היישר לרשת של סרחיו רומרו. האלביסלסטה התעוררו לקראת הסיום, ובדקה ה-85 צימקו את התוצאה, כשאסקייל לאבצי ניצל טעות קשה של מויסס מוניוס כדי לגנוב לו את הכדור ולהעביר רוחב לקון אגוארו, שבעט מקרוב פנימה.

ארבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע שלו חיכו יושבי האצטדיון יותר מכל - הברקה של ליאונל מסי. כובש השער הראשון, אגוארו, שלח צ'יפ גאוני לכיוונו של מסי שעשה את התנועה לרחבה. הפרעוש עצר נהדר על החזה ובנגיעה שלח בעיטה חכמה בין רגליו של מוניוס כדי לקבוע 2:2 דרמטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ברזיל, ניימאר. רויטרס
עוד ציון דרך. ניימאר חוגג עם החברים/רויטרס

ארצות הברית - ברזיל 4:1

ברזיל התאוששה מההפסד לפראגוואי ברבע גמר הקופה אמריקה האחרון עם שני ניצחונות רצופים בתוך ארבעה ימים. הראשון הגיע בשבת, והשני הלילה, כשהסלסאו הביסו 1:4 את ארצות הברית במסצ'וסטס.

דונגה החליט להשאיר על הספסל את ניימאר, רוברטו פירמינו ופרננדיניו, ונתן הזדמנות ללוקאס לימה ואליאש בהרכב הפותח. השער הראשון של נבחרתו הגיע כבר אחרי תשע דקות, כשמרסלו ניסה להרים לרחבה, פגע במשקוף והולק שהשתלט על הריבאונד כבש מקרוב.

עם פתיחת המחצית הכניס המאמן את ניימאר לכר הדשא, וכבר אחרי שש דקות זה השתלם לו. כוכב ברצלונה סחרר את הגנת ארצות הברית והוכשל ברחבה, ומיד לאחר מכן דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-64 ראפינייה כבש את השער הראשון שלו במדי הנבחרת, כשקיבל כדור מלוקאס מורה, ביצע שינוי כיוון מרשים ומתוך הרחבה כבש את השלישי.

בדקה ה-67 ניימאר כבש את השני שלו, לאחר פעולה אישית נהדרת ברחבה, בסיומה כבש את השער ה-46 שלו (ב-67 משחקים) במדי הנבחרת, ובכך הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של הסלסאו שמגיע ל-46 שערים. האמריקאים הצליחו לכבוש שער ניחומים כשדני וויליאמס מרדינג שלח פצצה לשער, אך לא הצליחו להימנע מהפסד תשיעי ברציפות לברזילאים.

שחקני נבחרת ברזיל, ניימאר, דויד לואיז. GettyImages
קצב הבקעה מסחרר. ניימאר עם דויד לואיז/GettyImages

משחקים נוספים

קוסטה ריקה - אורוגוואי 0:1

הנבחרת הכי מפתיעה במונדיאל האחרון, קוסטה ריקה, שלא ניצחה עשרה משחקים ברציפות, גברה 0:1 על אורוגוואי משער מוקדם של בריאן רואיז (9). עבור הסלסטה מדובר היה במשחק הכנה אחרון לפני המפגש מול בוליביה במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה.

קולומביה - פרו 1:1

קולומביה, שתפגוש את נבחרת פרו במשחק הראשון שלה במוקדמות המונדיאל, ערכה מולה משחק הכנה שנגמר ב-1:1. קרלוס באקה כבש את שער היתרון של הקפטרוס בדקה ה-37, ג'פרסון פרפאן השווה את התוצאה עם פנדל מאוחר (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully