וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב, וויל גרייבס נפצע בברכו

8.9.2015 / 21:27

הקבוצה של רמי הדר איבדה את הגארד, אך ניצחה בחוץ 55:69 את הקבוצה של קטש שחסרה את לימונד ורות'בארט. רוזפלט ורייט הובילו את חולון לניצחון 76:88 על הקבוצה של צביקה שרף

מתן נאור הפועל תל אביב מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
נאלצו להסתדר ללא לימונד ורות'בארט. נאור חודר לסל/ברני ארדוב

קבוצות ליגת העל החלו בשבועות האחרונים להתכונן לקראת העונה שבפתח, ללא שחקני נבחרת ישראל, והערב (שלישי) נערכו שני משחקי אימון ראשונים בין קבוצות הליגה. הפועל תל אביב הפסידה בתיכונט המקומי 69:55 למכבי חיפה, כשוויל גרייבס, שחקנה הזר של הירוקים, נפצע במהלך הרבע השני ולא חזר למשחק. הפועל חולון ערכה משחק אימון ראשון באולמה החדש, ללא קהל, וגברה 76:88 על מכבי אשדוד של צביקה שרף.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שחקני הנבחרות נעדרו. ג'ון דיברתולומיאו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי חיפה 69:55

האדומים שחסרים את רביב לימונד ורוברט רות'בארט קיוו לפתיחה טובה יותר למשחקי ההכנה, אבל מפתיחת המשחק היה די ברור שחיפה טובה יותר, כשהירוקים ברחו ל-8:13 בסוף הרבע הראשון ו-23:35 במחצית. לקראת סיום המחצית איבדה הקבוצה של רמי הדר את וויל גרייבס שנפצע בברכו, ולא חזר לשחק. בחיפה מפחדים כי הפציעה של השחקן לא פשוטה, והוא יערוך סדרה של בדיקות בימים הקרובים. גם ללא גרייבס המשיכה חיפה לשלוט בהתמודדות, בדרך לניצחון 55:69. "השחקנים התרגשו, הזרים והישראלים כאחד", אמר מאמן האדומים עודד קטש בסיום, "קשה להתרשם מהמשחק הראשון, אבל ראינו דברים שבהחלט צריך לעבוד עליהם".

הרבו לקלוע למכבי חיפה: רנה רוז'ו 16 נקודות ואמיר סלסטין 12 נקודות. הרבו להפועל תל אביב: כריס אוונס 17, ג'ון וויליאמסון 8, מתן נאור וגיל אמיתי 6 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלכסנדר צ'וברוביץ' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עברו את המשחק בהצלחה. אלכס צ'וברביץ'/ברני ארדוב

הפועל חולון - מכבי אשדוד 76:88

שתי קבוצות שעדיין חסרות זרים נפגשו בהיכל הפיס החדש בחולון, והקבוצה של אלעד חסין יכולה לצאת מעודדת. חולון שלטה במשחק בפתיחה, עלתה ליתרון 20:25 בסוף הרבע הראשון ו-40:46 במחצית. אשדוד הייתה טובה יותר ברבע השלישי, ובריצת 0:12 השוותה את התוצאה, אלא שהקבוצה של חסין ידעה להתמודד עם הקאמבק עלתה ל-56:67 בסוף הרבע השלישי בדרך לניצחון 76:88.

קלעו להפועל חולון: אייזיק רוזפלט וכריס רייט 16 כל אחד, מייק מוסר 14, ג'רמיס סמית' 13, אייל שומן 11, גוני יזרעאלי 6, בן רייס ודודו שמריז 5 כל אחד, כרמל בוכמן 2.

קלעו למכבי אשדוד: דיונטה גארט 21, אייזיאה סוואן 14, ג'רמיין הול 12, יהונתן שולדבראנד 8, נועם לייש 7, בן אייזנהארט ונאור שרון 4 כל אחד, יהוא אורלנד ואור סולומון 3 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully