וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ניגריה עשויה לפגוש בקיץ הבא את נבחרת ישראל

הנבחרת, שזכתה באליפות אפריקה האחרונה, עשויה להגיע בקיץ הבא למחנה אימונים ומשחקים נגד נבחרת ישראל. מנכ"ל איגוד הכדורסל הודיע לניגרים כי ישראל תשמח לארח את הנבחרת

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. GettyImages
יפגוש את הניגרים? ארז אדלשטיין/GettyImages

נבחרת ניגריה, שרק לפני כשבוע זכתה באליפות אפריקה, עשויה להגיע בקיץ הבא למחנה אימונים ומשחקים נגד נבחרת ישראל. לפני מספר ימים הגיע לאיגוד הכדורסל פנייה רשמית מהתאחדות הכדורסל של ניגריה, עליה חתום מזכ"ל ההתאחדות פטריק אוקקה, בו הוא מבקש לקיים את המחנה בארץ בשנה הבאה וכן משחקים נגד נבחרת ישראל. במכתב תשובה של מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן, נכתב שישראל תשמח לארח את ניגריה בארץ במסגרת הכנות הנבחרת לטורניר שיהיה לה בקיץ 2016.

ניגריה היא יצואנית שחקני כדורסל מצטיינת וגדול שחקניה בכל הזמנים הוא כמובן האקים אולג'ואן. במכבי חיפה שיחק בשנתיים האחרונות אייק אופיבו שחתם לאחרונה באסטודיאנטס מספרד, בעירוני נהריה ישחק בעונה הבאה מייקל אומה שחקן הנבחרת. רמי יוסף הניגרי חתם לאחרונה ביוסטון רוקטס, אל פרוק אמינו משחק בפורטלנד בלייזרס, אולסני לוואל בברצלונה ועשרות רבות של ניגרים שיחקו בעבר ב-NBA או במכללות הגדולות בארה"ב, כך שמדובר בנבחרת איכותית ביותר.

באיגוד הכדורסל רואים חשיבות גדולה בפיתוח מערכות יחסים עם מדינות ממקומות שונים, כפי שהיה בקיץ האחרון עת יצאה הנבחרת הצעירה למשחקים בפנמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully