וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ניק קיריוס מחוץ לסגל האוסטרלי לחצי הגמר

המדורג 37 בעולם לא ייצא למפגש הקריטי מול בריטניה. "ההתמודדות הזו קצת קרובה מדי בשבילו והוא לא בתכניות לשחק", אמר הקפטן האוסטרלי, "עליו לעבוד על אלמנטים במשחק ובהתנהגות"

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. GettyImages
לא יטול חלק במפגש חצי גמר גביע דייויס. קיריוס/GettyImages

בין ה-18-20 בספטמבר ייערכו מפגשי חצי גמר גביע דייויס, וכבר עכשיו מתחילים להיסגר הסגלים. בריטניה תארח את אוסטרליה, בעוד בלגיה תפגוש את ארגנטינה, כשבמקביל יתקיימו מפגשים בשלב פלייאוף העלייה לבית העליון.

היום נודע כי נבחרת אוסטרליה, שתשחק בגלזגו מול בריטניה (עם אנדי מארי, קייל אדמונד, ג'יימי מארי ודומיניק אינגולט בסגל), תצא להתמודדות ללא ניק קיריוס (37). קפטן אוסטרליה וואלי מאסור אמר שההחלטה התקבלה בהתייעצות משותפת.

"אחרי שיחות ארוכות ובריאות עם ניק ועם הצוות שלו, החלטנו שעל מנת לעזור לו להתפתח באלמנטים של המשחק שלו וכדי להבטיח קריירה מוצלחת עבורו, ההתמודדות הזו קצת קרובה מדי בשבילו והוא לא בתכניות לשחק", אמר מאסור.

לעומת קיריוס, מי שכן זומן לסגל האוסטרלי הוא ברנרד טומיץ', שהוא ומשפחתו מצויים במחלוקות קשות עם האיגוד האוסטרלי ולא זומן בשל כך ובשל התנהגותו בעבר. "התמקדנו בצורך לעזור לברני להבין את ההשלכות של המעשים שלו ואז הבנו ממנו כמה הוא רציני ברצון שלו לשפר את ההתנהגות שלו", אמר מאסור, "עד כה הוא הראה רצון לשפר את דרכיו ולהשתנות וגיבה את זה במעשים. יש לו עוד דרך ארוכה והוא מודע להשלכות של כל מעשה שלו. הוא נבחר לסגל עם ההגנה שיש לו מעט מאוד מקום לטעויות בעתיד".

פרט לטומיץ', את הסגל האוסטרלי ירכיבו גם סם גרות' (55 בעולם), טנאסי קוקינאקיס (71) ולייטון יואיט (355).

בלגיה, שתארח את ארגנטינה בבריסל, זימנה לסגל את דויד גופן (15), סטיב דארסי (66), רובן במלמנס (107) וקימר קופיאנס (108). הארגנטינאים יגיעו עם ליאו מאייר (34), פדריקו דלבוניס (63), דייגו שוורצמן (74) וקרלוס ברלוק (141).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully