וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם ונאנזי לא יחזור בו, אפתח בהליכים משפטיים"

נשיא סטנדרד ליאז' טען כי בעונה שעברה אחד ממאמני הקבוצה קיבל שוחד משחקן כדי לשתף אותו, וזכה לתגובה חריפה מצידו של מאמן צ'רלטון: "דורש שיכריז תוך 24 שעות שאין אמת בדברים"

מאמן סטנדרד ליאז' חוזה ריגה. Michael Sohn, AP
"לא מבין מאיפה ונאנזי מביא את השטויות הללו". ריגה/AP, Michael Sohn

נשיא סטנדרד ליאז', ברונו ונאנזי, עורר אתמול (שני) סערה אחרי שהתארח בתכנית ספורט ברדיו וטען שבעונה שעברה שחקן של הקבוצה שיחד מאמן כדי שזה יעניק לו דקות משחק. ונאנזי מונה בשנה שעברה ליו"ר המועדון ובקיץ האחרון רכש את הבעלות מידיו של רולאן דושאטלה. גיא לוזון הוא אחד משלושה מאמנים שעמדו על הקווים של סטנדרד בעונה שעברה, ו-ונאנזי לא נקב בשמו של המאמן המשוחד.

"מעולם לא עשיתי דבר כזה, לא בבלגיה ולא בשום מקום אחר", אמר לוזון בתגובה. "אני דורש מברונו ונאנזי להכריז שאין אמת בדברים תוך 24 שעות. אם הוא לא יעשה זאת, אפתח בהליכים משפטיים".

ונאנזי התארח בתוכנית רדיו ואמר בין היתר: "בעונה שעברה אחד מהשחקנים שילם למאמן כדי לשחק. היו בעונה שעברה שלושה מאמנים (גיא לוזון, איבן ווקומנוביץ' וז'וזה ריגה) ואני אשאיר אתכם באפילה ולא אומר מי מהם קיבל תשלום. האם הבעלים הקודם רולאן דושאטלה היה מודע לכך? אני לא חושב".

מנחה התכנית, סטפן פאוולס ניסה לדובב את ונאנזי ואמר לו ש"אם מדובר בשחקן שעדיין נמצא בקבוצה זה מצב מסובך", ו-ונאנזי השיב ש"המצב באמת מסובך". יותר מכך הוא לא הוסיף.

ווקמונוביץ', ששימש כעוזרו של לוזון והחליף אותו בנובמבר אחרי שהוא פוטר, מיהר להגיב: "מאוד מוזר לפרסם סיפור כזה בלי לתת את כל הפרטים. ונאנזי חייב לפרסם את שם השחקן ואת שם המאמן. אני יודע שדבר כזה לא קרה איתי ואני בטוח שגם לא עם לוזון וריגה".

ז'וזה ריגה אמר לאחד מאתרי הספורט בבלגיה: "ההאשמה של ונאנזי היא שטות מוחלטת. אני לא מבין מאיפה הוא מביא את הדברים הללו, לי זה בטח לא קרה...".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully