וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "היו לי חילוקי דעות עם סר אלכס, אבל הוא הגדול מכולם"

קפטן נבחרת אנגליה מחפש את שערו ה-50 במדים הלאומיים, שיעלה אותו למקום הראשון בטבלת כובשי כל הזמנים. בינתיים, הוא דיבר על המנג'ר לשעבר ועל העתיד: "מרגיש שאהיה במונדיאל ברוסיה"

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
עוד שער אחד. רוני/GettyImages

נבחרת אנגליה הבטיחה לפני שלושה ימים את העפלתה ליורו 2016 עם ניצחון קליל על סן מרינו. הערב (שלישי), היא מארחת את שוויץ והמטרה הבאה שלה היא לסדר לוויין רוני עוד שער אחד, שיהיה ה-50 שלו בכל הזמנים בנבחרת ויעלה אותו למקום הראשון בטבלת הכובשים שלה בכל הזמנים, על חשבון בובי צ'רלטון.

לקראת המשחק הערב, רוני העניק ראיון ל"טלגרף" ואמר: "אני בטוח שיגיע הרגע בו אצטרך להקשיב לגוף שלי, אבל לפחות כרגע אני מרגיש שאוכל להיות במונדיאל ברוסיה בעוד שלוש שנים. אחרי הטורניר הזה, אולי יגיע הזמן הנכון לראות איך אני מרגיש ואם המצב לא יהיה נכון עבור הנבחרת או עבורי, אקח החלטה. אולי המנג'ר ייקח אותה בשבילי. אם ארגיש שאני יכול להמשיך עוד, אמשיך. אני לא רוצה להיות זה שאומר שהוא לא חלק מהנבחרת. אני בטוח שזו תהיה החלטה של המנג'ר לפני שהיא תהיה החלטה שלי. זה כבוד ענק לשחק עבור אנגליה".

האנגלי הוותיק דיבר גם על היחסים שלו עם המנג'ר האגדי לשעבר, אלכס פרגוסון: "אני לא בטוח אם מישהו יודע איך הדברים בינינו הסתיימו. היו לנו חילוקי דעות, אבל זה נורמלי. תשאלו את רוי הודג'סון והוא יגיד לכם שגם לו היו חילוקי דעות עם שחקנים אחרים. זה חלק מהכדורגל. אני לא האדם היחיד בעולם שהיו לו חילוקי דעות עם סר אלכס פרגוסון, אבל אני עדיין יכול לשבת כאן ולומר שהוא המנג'ר הגדול ביותר בכל הזמנים. אני עדיין רואה את סר אלכס במשחקי הבית שלנו והוא גם טס איתנו למשחקי החוץ באירופה. זה לא שאנחנו לא אוהבים אחד את השני, פשוט היו לנו חילוקי דעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully