וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מומדו סיסיי סיכם לעונה

חיזוק לקבוצה מהשרון: חלוץ נבחרת גמביה וז'ילינה לשעבר, ינחת הלילה בישראל ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות הוא יחתום אצל דורה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. נחשב לשחקן חופשי

מומודו סיסיי שחקן ז'ילינה. AP
החיזוק החדש של נתניה. סיסיי/AP

במכבי נתניה ניסו לצרף אמש (שני) את שחר הירש, אבל הבינו ממכבי חיפה שכלל לא בטוח שהוא ישוחרר וכעת היהלומים הגיעו לסיכום עם מומדו סיסיי, חלוץ גמבי שינחת הלילה בישראל ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות יחתום בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כפי שפרסמנו הבוקר, בנתניה החליטו ללכת על חלוץ זר חופשי מתוך הבנה שיהיה קשה להחתים מישהו תחת חוזה היום וסיסיי, שלא מחזיק בחוזה, נבחר להיות החלוץ החדש של הצהובים מהשרון. סיסיי ייפגש מחר עם יו"ר המועדון דורון אוסידון ועם המאמן שלומי דורה ולאחר מכן יעבור בדיקות רפואיות כשאם לא תתגלה בעיה, השחקן יצטרף לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

כפי שפרסמנו הבוקר, בנתניה התייחסו לחיזוק הזר שמתעכב ואמרו: "היינו רוצים כבר לסגור עם חלוץ זר", הסבירו בנתניה. "אבל השחקנים שהוצעו לנו ושאותם רצינו לא הגיעו מסיבות שונות. אחד העדיף לחתום באיחוד האמירויות בהרבה כסף, השני לא הגיע כי אימו נפטרה ועל השלישי רבים מספר סוכנים שטוענים כי הם המייצגים הבלעדיים שלנו, דבר שלא מריח טוב. זו הסיבה שנלך כנראה על חלוץ חופשי וזה ייתן לנו יותר זמן מבחינת הרישום. בכל מקרה כפי שהדברים נראים בשבת הקרובה לא תהיה ליגה, אז לא צריך להיות בלחץ לסגור כבר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully