וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החליטה לצרף את לזאר דג'ורוביץ' לקבוצת הנוער

8.9.2015 / 9:53

החלוץ הסרבי הצעיר (בן 18) יחתום אצל הצהובים וישחק מול צ'לסי בליגת האלופות לנוער. במועדון בונים עליו לעתיד: "מדובר בפוטנציאל גדול מאוד. זו תהיה המגמה בשנים הבאות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

במכבי תל אביב החליטו לצרף את החלוץ הסרבי הצעיר לזאר דג'ורוביץ' והוא יחתום בשורות קבוצת הנוער כשחקן הזר שלה. כפי שפורסם אתמול (שני) בוואלה ספורט, הנחיתה מכבי תל אביב את דג'ורוביץ' (18) למספר ימי התרשמות והיום יחתום החלוץ. בעוד שבוע הוא כבר ישחק עם קבוצת הנוער במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות במשחק החוץ מול צ'לסי.

דג'ורוביץ' גדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום בלגרד, אבל לא הסכים לחתום על חוזה בקבוצה הבוגרת ועבר בעונה שעברה לצ'וקאריצ'קי. הוא נבחן בימים האחרונים במכבי תל אביב והרשים מאוד את הצוות המקצועי. מדובר בחלוץ גבה קומה ומאוד פיזי ובמועדון הצהוב מעריכים כי בעתיד הוא יהיה חלוץ הבוגרים של המועדון ואולי אף יימכר בהמשך לקבוצה באירופה. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' עקב בעצמו אחר דג'ורוביץ' ושוחח עמו אחרי שהוא הגיע לישראל.

דג'ורוביץ' יחליף בקבוצת הנוער כזר שלה את מאוויס צ'יבוטה, שהושאל הקיץ להפועל כפר סבא. "מדובר בפוטנציאל גדול מאוד", סיפר גורם במכבי תל אביב, "הנחתנו כאן שחקן טוב, שעוד יילך וישתפר. זו תהיה המגמה במכבי תל אביב בשנים הבאות".

לזאר דג'ורוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. טוויטר, צילום מסך
פוטנציאל מבטיח. דג'ורוביץ'/צילום מסך, טוויטר

לאחר האימון של הקבוצה, דיבר הקפטן ערן זהבי על משחקי הנבחרת, המשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה וכמובן החוויה שמצפה לו ולחבריו בסטמפורד ברידג'.

"עשינו תוצאה טובה עם הנבחרת ויש לנו סיכוי להגיע לפלייאוף", אמר זהבי. "לצ'לסי ניסע כדי לחיות את החלום. ננסה להציג כדורגל טוב ולהראות שיש לנו מה להציע גם ברמות האלו. אנחנו משחקים בהרבה מסגרות, ולכן צריך סגל רחב. יהיה קשה מאוד בשבת מול עירוני קרית שמונה בחוץ, אבל אנחנו בשלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully