וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נגד ברקת: "ישנו רצון לפגוע עד תום במועדון"

זעם בקבוצה בעקבות ההחלטה לשלול ולפגוע בהקצבות מועדונים שיורשעו באלימות ובגזענות של אוהדיהן: "יש ניסיון ברור ובוטה של ברקת לפגוע באופן אישי בטביב. הוא מנסה לעשות שימוש בכספי ציבור כאילו מדובר בכספו האישי". איינבינדר פגוע

אימג'בנק GettyImages

עיריית ירושלים החליטה לשלול ולפגוע בהקצבות מועדונים שיורשעו באלימות ובגזענות של אוהדיהן, כשנראה שמה שעומד מאחורי החלטה זו הינה המלחמה בין ראש העיר, ניר ברקת, לבין בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, והרצון לראות את האחרון מחוץ למועדון.

בבית"ר ירושלים הגיבו: "החלטת הוועדה בעיריית ירושלים בנוגע להקצבות לקבוצות הספורט והקיזוז האופציונלי בגלל התנהגות קהל האוהדים של הקבוצות, נובע משיקולים זרים ואינם קבילים משפטית. ברור לכל בר דעת כי יש כאן נסיון ברור ובוטה של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לפגוע באופן אישי במר אלי טביב ובקהל אוהדיה של בית"ר ירושלים. פגיעה בהקצבה הינה פגיעה ישירה במחלקת הילדים והנוער של האגודה. ניר ברקת מנסה לעשות שימוש בכספי ציבור כאילו מדובר בכספו האישי, שכח ברקת כי הוא נבחר ציבור. ברור כי יש כאן רצון לפגוע עד תום במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, בעומד בראשו ובקהל הגדול של המועדון. אין שום יישות משפטית אשר תוכל לאשר החלטה כזו ולהטיל אחריות ישירה על המועדון בגין התנהגות חלק מזערי מאוהדיו וגם זה מותנה באפשרות באם תחול עבירה".

עוד נמסר: "אפשר אולי לנפנף במסמך רשמי מטעם העירייה, אך לא גרום לכולם לחשוב כי מדובר במעשה תמים ומונע אלימות. במקום להרתם למלחמה באלימות ובגזענות יחד עם בית"ר ירושלים, מנסה ברקת להכשיל את המהלכים הנעשים בתוך המועדון. כנראה שלברקת חורה שטביב ממשיך ומשקיע ממרצו והונו בקבוצה ולא זורק את המועדון לאנחות, כנראה ציפה ניר ברקת שמר טביב יכשיר עבורו את הקרקע להסתת הקהל ומשנוכח להבין שלא, פונה הוא בכל דרך לפגוע בו ובהשקעה שלו במועדון. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שוקל לעתור ולהגיש תביעה מנהלית על מנת שלא לקבל את המסמך היצא מעיריית ירושלים כקביל משפטית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זעם בבית"ר. ניר ברקת עם אלי טביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר, אוהדי בית"ר ירושלים לא אהבו אתמול את ההחלטה לסגור בשלב זה את היציע המערבי במשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת (אם לא יידחה המחזור), ומעבר לכעס ברשתות החברתיות יצרו קשר עם לא מעט גורמים במועדון על מנת לשנות את ההחלטה. הבעלים אלי טביב הבהיר לכולם כי בשל העובדה כי לא צפוי להגיע קהל רב ואין מכירת כרטיסים, אין הצדקה לפתוח יציע נוסף בעלות של יותר מ-30 אלף שקלים.

גורם בבית"ר אף ביקר אתמול את האוהדים ואמר: "לא צריך לבכות על כל דבר. הקהל התרגל רק להתלונן. מה הבעיה לסגור את היציע המערבי? זה גם חוסך כסף למועדון וגם 6,000 או 8,000 אוהדים שיגיעו, יהיו ביחד ביציע אחד ותהיה אווירה טובה יותר. ללא קשר, ההחלטה היא לא סופית ודברים עוד יכולים להשתנות. בכלל, לא צריך לעשות מזה ביג דיל, עדיף שיעריכו שהגיעו שני שחקנים השבוע ואולי יצורף עוד אחד".

למרות הדברים הללו, הזעם של האוהדים והאווירה הכללית בקרב הקהל, עשויים לגרום לכך שהיציע בסופו של דבר כן ייפתח. כמה עשרות אוהדים שמחזיקים במנויים ליציע המערבי, אף ניסו להתארגן אתמול ולבקש להזדכות על המנוי, ובמועדון ירצו להימנע מהשלכות כאלה של המהלך. אגב, הרעיון היה לפתוח את היציע המזרחי והצפון מזרחי, שמכילים ביחד קרוב ל-9,000 מקומות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רוצה לחסוך את העלות של פתיחת היציע המערבי. טביב/קובי אליהו

ניקיטה רוקאביציה כבר מתאקלם במועדון ויצר קשר טוב עם שני דוברי הרוסית, בוריס קליימן ודושאן מאטוביץ'. הקשר צפוי לעבור לדירה בירושלים בימים הקרובים. היום אמור להגיע השחרור הבינלאומי שלו והוא יצטרף באופן רשמי לקבוצה. בבית"ר העריכו אתמול כי השחקן יוכל להירשם בסגל הקבוצה למשחק בשבת, אך במקרה הטוב ייכנס לדקות בודדות.

מי שהסיכויים שיגיעו נראים אפסיים הוא דן איינבינדר. בצוות המקצועי מאוד רצו את הקשר, אך ההנהלה הבהירה כי בעקבות צירוף אלעד גבאי ורוקאביציה, נגמר התקציב לרכש. יחד עם זאת, עדיין קיים סיכוי שאלי טביב ייאשר החתמה נוספת אם יימצא שחקן מתאים לחלק הקדמי.

גורם המעורה במו"מ בין בית"ר ירושלים לאיינבינדר אמר אתמול: "הזוי מה שקרה כאן. פשוט ביזו את השחקן. הבן אדם היה מוכן לשחק כמעט בחינם ואפילו לא חזרו אליו. היו אומרים לו מההתחלה שלא מעוניינים והוא לא היה מחכה, עכשיו הוא עלול ללא קבוצה עד ינואר. נקווה שמשהו ישתנה ברגע האחרון. הצוות המקצועי מאוד רוצה אותו וזה חבל, כי זו עסקה שאפשר לסגור בקלות".

עדכון ראשון: 8:54.

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
היכן ישחק? דן איינבינדר/אתר רשמי, מכבי תל אביב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully