וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקבלת הפנים לקלאודיו פיסארו, שחזר לוורדר ברמן: "מאושר להיות פה"

החלוץ הפרואני בן ה-36, שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן, חזר לקדנציה שלישית אצל הירוקים וזכה לקבלת פנים חגיגית ממאות אוהדי הקבוצה. "שאלו אותי אם נחת בשדה התעופה איזה כוכב רוק"", אמר

אימג'בנק GettyImages

שלוש שנים אחרי שעזב לטובת באיירן מינכן, חזר היום (שני) קלאודיו פיסארו לקדנציה שלישית בוורד ברמן וחתם עד תום העונה הנוכחית, ב-30 ביוני 2016. החלוץ הפרואני, שמחזיק בשיא השערים לשחקן זר בבונדסליגה אי פעם (176 שערים), חוזר לקדנציה שלישית בצפון גרמניה, אחרי ששיחק בקבוצה מווזר, בין 1999-2001 ו-2009-2012.

קלאודיו פיסארו שחקן ורדר ברמן (שמאל) עם המנהל הספורטיבי תומאס אייכין. Oliver Hardt, GettyImages
מתרגש מהחזרה לברמן. פיסארו/GettyImages, Oliver Hardt

פיסארו זכה בקריירה שלו בשש אליפויות עם באיירן מינכן, חמישה גביעים ובליגת האלופות. עם ברמן זכה בגביע ב-2008/9 ובסופרקאפ הגרמני עונה לאחר מכן. הוא מגיע לקבוצה של ויקטור סקריפניק אחרי שאיבדה את שני החלוצים המובילים שלה בקיץ, פרנקו די סנטו (שעבר לשאלקה) ודאבי זלקה (נמכר לר.ב. לייפציג).

"זו הייתה קבלת פנים חמה מאוד", אמר פיסארו בן ה-36 שהתקבל בשדה התעופה בברמן על ידי מאות אוהדים ב-23:00 בלילה, "הייתי עייף מאוד, אבל זה ריגש אותי מאוד. החברים שלי שאלו אותי אם הגיע בדיוק איזה כוכב רוק או משהו. אני רוצה להודות לכולם על קבלת הפנים שקיבלתי, זה הזכיר לי למה תמיד הרגשתי כל כך טוב פה.

"אני מישהו שתמיד מזוהה ב-100% עם מה שהוא עושה. כשהגעתי לכאן כשחקן צעיר, זו הייתה הפעם הראשונה ששיחקתי באירופה. אז זכיתי לקבלת פנים חמה והרגשתי טוב מאוד בברמן ובמועדון. האנשים קיבלו אותי ואת המשפחה שלי יפה מאוד והמועדון הזה נמצא אצלי בלב. אני מאושר לחזור לכאן ומקווה שנחגוג ביחד הרבה ניצחונות. אני לא יכול לחכות לרגע בו אחזור ואשחק שוב בווזר שטאדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully