וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת את החלוץ הסרבי הצעיר לזאר דג'ורוביץ'

7.9.2015 / 15:08

החלוץ בן ה-18 נחת בארץ ומתאמן עם קבוצת הנוער. אבי ריקן נפצע במפשעה במשחק מול אנדורה, אך הצוות הרפואי של הצהובים מאמין שהוא יהיה כשיר לצ'לסי. בן חיים הבלם ייבדק באפו. נמכרו רוב הכרטיסים למשחק החוץ בלונדון

עריכת וידאו: מרום שפיצר

צפו בביצועיו של דג'ורוביץ'

מכבי תל אביב בוחנת את צירופו של לזאר דג'ורוביץ', חלוץ הסרבי בן ה-18. דג'ורוביץ' נחת בימים האחרונים בישראל, ומתאמן עם קבוצת הנוער של הצהובים. הוא מועמד לתפוס את משבצת הזר בקבוצה של זיו אריה, שבעונה שעברה אוישה על ידי מאוויס צ'יבוטה.

דג'ורוביץ' גדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום, אך עורר את זעם המועדון כשסירב לחתום על חוזה מקצועני בחורף האחרון ונטש לקבוצת הבוגרים של היריבה העירונית צ'וקאריצ'קי, שהתחרתה עם הכוכב האדום על המקום השני בליגה הסרבית. עד כה הוא לא זומן לנבחרות הצעירות של ארצו.

לזאר דג'ורוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. טוויטר, צילום מסך
דג'ורוביץ' במדי קבוצת הנוער של הכוכב האדום בלגרד/צילום מסך, טוויטר

אופטימיות זהירה במכבי תל אביב באשר לסיכויי ההחלמה של אבי ריקן עד המשחק מול צ'לסי ביום רביעי הבא במחזור הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות. הקשר, ששיחק במדי נבחרת ישראל מול אנדורה כמגן שמאלי, חזר הבוקר (שני) לישראל עם יתר השחקנים מוויילס ועבר בדיקה על ידי הצוות הרפואי של המועדון, שהעריך כי מדובר בפציעה שזקוקה למנוחה של עוד כמה ימים בלבד.

ריקן מתח את אחד השרירים באזור המפשעה והוא כאמור נעדר מהמשחק השני של הנבחרת ב-0:0 מול ויילס אמש. ההערכה היא שלקראת סוף השבוע ינסה הקשר לחזור לאימונים קלים ולקראת היציאה ללונדון בעוד כשבוע הוא ינסה להגביר את הקצב כדי לוודא שהוא כשיר.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נפצע באפו. טל בן חיים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הבלם, טל בן חיים, שספג מחמאות על יכולתו בשני המשחקים, ספג מכה באפו במהלך המשחק וגם הוא ייבדק על ידי הצוות הרפואי.

למרות שרוב שחקני הקבוצה היו עסוקים בפעילות הנבחרות בימים האחרונים, המאמן, סלאבישה יוקאנוביץ', ניסה להמשיך בפעילות מלאה עד כמה שאפשר. החלוץ הקרואטי, דיאן ראדוניץ', כבר מתאמן בצורה כמעט מלאה ולפי שחקנים הוא מפגין יכולת טובה. נוסא איגייבור עדיין לא כשיר ועורך אימונים בנפרד.

למעלה משבוע למשחק החוץ מול צ'לסי, נמכרו כמעט כל הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב. אלופת אנגליה הקצתה כ-2,700 כרטיסים לקהל הישראלי, ולאחר פתיחת המכירה לקהל הרחב נותרו מאות בודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully