וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות נמשכות: פיפ"א גירשה מלה מאסיה את אחד מכוכבי ברצלונה

פטריס סוסייה בן ה-16 נדרש לעזוב את מגוריו באקדמיה המפורסמת ולהפסיק להתאמן עם קבוצת נערים ב' כחלק מהעונש שהטילה פיפ"א על המועדון הקטאלני בשל העברה לא חוקית של שחקנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן פניו מועדות? פטריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצרות בברצלונה סביב מחלקת הנוער המפורסמת, לה מאסיה, נמשכות והופכות לחמורות מתמיד. העיתון הקטאלני "אל מונדו דפורטיבו" חשף היום (שני) כי פיפ"א הורתה לראשי אלופת אירופה כי אחד מכוכבי מחלקת הנוער הגדולים ביותר שלה, פטריס סוסייה בן ה-16 המככב בקבוצה נערים ב', לא רשאי להמשיך להתאמן עם הקבוצה ולא רשאי להמשיך להתגורר בלה מאסיה.

סוסייה הגיע בעונת 2012/13 למחלקת הנוער של ברצלונה מ"קרן אטו", אקדמיית כדורגל אותה מנהל שחקן העבר של ברצלונה, החלוץ הקמרוני סמואל אטו. במהרה הוא הפך לאחד משחקני המפתח של הקבוצה, אולם לאחר האיסור הראשוני של פיפ"א, הוא נאלץ להפסיק להיות משותף במשחקים רשמיים של קבוצתו. במשך שתי העונות האחרונות, פטריס לא שיחק, אך המשיך להתאמן בלה מאסיה ונותר במועדון.

אלא שכאמור, כעת המצב השתנה ופיפ"א החליטה להחמיר את העונש והודיעה במכתב רשמי לברצלונה כי השחקן חייב לעזוב אותה באופן מוחלט. על פי הדיווח בעיתון, חבריו של פטריס לקבוצה לקחו את המצב בצורה קשה והעניקו לו חולצה עם הספרה 9 ועם שמו עליה. אמו של אחד מחבריו לקבוצה אימצה אותה לביתו ואחיו של אותו שחקן הביא אותו להתאמן עם קבוצה פראט מהליגה הרביעית בספרד, עד שהעניינים יוסדרו סופית. ברצלונה תמשיך לשלם על לימודיו של פטריס ולהעניק לו משכורת בסיסית, אולם לא בטוח שהמצב יישאר לאורך זמן.

לפני כמה ימים, אביו של בן לדרמן, שחקן אמריקאי שמשתייך אף הוא ללה מאסיה ולא רשאי לשחק, תקף את פיפ"א. בניגוד לפטריס, לדרמן הגיע לברצלונה עם כל משפחתו לפני כמה שנים ולמרות זאת, גם הוא נכלל בעונש של פיפ"א: "הם הורגים את הבן שלי", אמר בראיון לניו יורק טיימס, "אני מבין את הרצון של פיפ"א למנוע מילדים להיות מופרדים ממשפחתם. אבל כולנו עברנו יחד מקליפורניה, אז למה לא לתת לילד לשחק כדורגל?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully