וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: צרפת עלתה לשמינית הגמר עם 66:69 מול פולין

טוני פארקר הוביל את הנבחרת של ונסן קולה לניצחון שלישי בשלושה משחקים עם 16 נקודות, מארצ'ין גורטאט סיים עם 10 נקודות ו-11 ריבאונדים מהצד השני, אבל זה לא הספיק. אסטוניה עם ניצחון ראשון

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר חוגג. רויטרס
לא היה קל, אבל הכרטיס לשמינית הגמר מובטח פארקר/רויטרס

אליפות אירופה בכדורסל, שמתקיימת ברחבי היבשת הישנה, קיימה היום (שני) את יומה השלישי. אחרי יומיים בהם נערכו משחקים בכל ארבעת הבתים, היום החלה חלוקה והתקיימו משחקים רק בבתים א' ו-ד'.

בית א'

פינלנד - רוסיה 79:81

רוסיה, אימפריה דועכת, בדרך להדחה אחרי שספגה הפסד שלישי באליפות (אחרי הפסדים מול ישראל ופולין), ומסייימת את דרכה בטורניר בצורה כואבת. המשחק כלל 17 שינויי הולכה עד סוף הרבע השלישי, עד שריצת 2:10 העניקה לפינים יתרון 69:73. רוסיה הגיבה ועלתה ליתרון, אבל לא ידעה לשמור על זה.

2:42 דקות לסיום זובקוב קבר שלשה שקבעה 78:79 לרוסים הלחוצים, אבל מאז ועד לסיום הנבחרת של פשוטין לא הצליחה לקלוע נקודה. שתי הנבחרות פספסו לא מעט הזדמנויות להכריע את ההתמודדות, עד שפטרי קופונן (12 נקודות ו-6 אסיסטים) לקח את הכדור בהתקפה האחרונה, חדר וקבר ג'אמפר 3.5 שניות לסיום שהכריע את המשחק. אריק מרפי בלט בשורות פינלנד עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, סאסו סאלין סיים עם 16. ויטאלי פרידזון קלע 22 נקודות לרוסיה, שעפה מהר מהצפוי.

צרפת - פולין 66:69

הלה בלו שמרו על מאזן מושלם גם אחרי המשחק השלישי שלהם באליפות עם ניצחון דחוק מול פולין. צרפת עשתה את זה עם 66:69 והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר. טוני פארקר הוביל את קלעי צרפת עם 16 נקודות, נאנדו דה קולו (12 ריבאונדים) ומיקאל ג'לבאל קלעו 12 נקודות כל אחד ובוריס דיאו הוסיף 9. את פולין הוביל אדם ואצ'ינסקי עם 18 נקודות, בעוד הכוכב הגדולה שלה מארצ'ין גורטאט רשם דאבל-דאבל עם 10 נקודות ו-11 ריבאונדים.

בית ד'

בלגיה - ליטא 74:76

2:05 דקות לסיום הליטאים הוליכו ב"בטחה" 68:74 ופתחו הפרש שיא ברבע האחרון, אבל ג'ונתן טאבו צימק בשלשה, אקסל הרבל הוסיף שלשה מהירה משלו, והבלגים השוו. לליטאים היו לא מעט הזדמנויות לסגור את הסיפור, בהתקפה האחרונה קלנייטיס החטיא שלשה, הבלגים יצאו לניסיון אחרון, ואן רוסום החטיא מקרוב, אבל אז הגיע מאט לוג'סקי ודחק את הכדור פנימה ממש על הבאזר. בלגיה עלתה למאזן 1:2 והנחילה לליטאים הפסד ראשון.

צ'כיה - לטביה 72:65

הנבחרת של ננו גינזבורג ספגה הפסד ראשון באליפות אחרי שני ניצחונות בפתיחתה, אך גם כך נשארה בינתיים במקום הראשון בבית ד' החלש יחסית, בו יש כרגע ארבע קבוצות עם מאזן 1:4. צ'כיה הפסידה 72:65 ללטביה, כשמשחק גדול של תומאס סטורנסקי עם 22 נקודות, 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ויאן וסלי (17 נקודות ו-11 ריבאונדים) לא מספיק לצ'כים, כשמנגד התייצבו שלושה שחקנים על מספר נקודות דו ספרתי, כשהמוביל ביניהם היה יוהנס בלומס עם 14.

אוקראינה - אסטוניה 78:71

לא להאמין, אבל הנבחרת שסומנה אולי כחלשה בטורניר רשמה ניצחון ראשון אחרי שפתחה עם שתי תבוסות כואבות. אסטוניה ניצחה 71:78 את אוקראינה. מי שהוביל את אסטוניה לניצחון המרשים היה גרגור ארבט בן ה-32, שקלע 26 נקודות (5 מ-10 לשלוש), בעוד ראין ויידמן מוסיף 15 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully