וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים הפסידה בחצי גמר הליגה האירופית

אחרי ההפסד לטורקיות ביום שישי 3:0, הנבחרת של אריה זלינגר רשמה הפסד נוסף בגומלין באיזמיר (25:10, 25:21, 25:19). זלינגר: "כל הבנות שיחקו הערב והיו רגעים ששיחקנו יפה וטוב, אך זה לא הספיק לרמה של טורקיה"

נבחרת ישראל כדורעף נשים נגד נבחרת יוון. מגד גוזני
הבדלים ברורים. זלינגר/מגד גוזני

נבחרת ישראל בכדורעף נשים הודחה הערב (ראשון) בחצי גמר הליגה האירופית אחרי שהפסידה לטורקיה 3:0. כעת תפגוש טורקיה את הונגריה שניצחה 1:3 את יוון.

הנבחרת הגיעה לאולם ע"ש אתא טורק באיזמיר והשלימה ניצחון כולל בשש מערכות על הנבחרת. זה החל עם 10:25 מהיר ובשתי המערכות הבאות זה הסתיים ב-21:25 ו-19:25 בדרך לגמר רביעי במפעל הנבחרות האירופי בסך הכול ושני ברציפות.

"כל הבנות שיחקו הערב והיו רגעים ששיחקנו יפה וטוב, אך זה לא הספיק לרמה של טורקיה", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן אריה זלינגר. גם הפעם ההתקפה של הנבחרת לא הצליחה להתעלות מול הטורקיות, כשמורן צור הובילה עם 13 נקודות (34 אחוז) ואלה סעדה הוסיפה 5, סופי סטאריקוב, גלית דבש ונסטיה צ'בוטרוב סיימו עם 4 נקודות כל אחת. "נסטיה (צ'בוטרוב) נכנסה למשחק ועשתה עבודה יפה", הוסיף זלינגר, "בסך הכול עשינו עונה מוצלחת עם ניצחונות יפים. חסרה עדיין יציבות וחסר כוח פיזי", סיכם המאמן.

נבחרת הנשים סיימה את הקיץ האירופי במקום הרביעי בעונה הסדירה עם מאזן 5:5 שכלל ניצחונות על טורקיה, פולין ויוון וניצחון כפול על גאורגיה. המשימה הבאה של הנבחרת תהיה מוקדמות אליפות אירופה 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully