וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "שוויילס תחגוג במקום אחר", טיבי: "לא זוכר משחק כזה"

קשר הנבחרת חגג את התיקו בקרדיף: "קשה להגיע למשחק כזה כשחקן התקפה". גוטמן מרוצה: "משחק ההגנה היה מושלם, עכשיו ויילס תתאמץ בבוסניה". למה טיבי לא קיבל את החולצה של בייל?

AP

נבחרת ישראל ואלי גוטמן ממשיכים לחלום. זה מותר, בטח אחרי תוצאת 0:0 שטובה מאוד לנבחרת במאבק על המקום השלישי. אחרי הניצחון על אנדורה, הנבחרת הפגינה משחק לא טוב, אבל דאגה לשמור על שער נקי וזה הדבר החשוב מבחינתה. ויילס עוד פינטזה לערוך את חגיגות העלייה ליורו כבר הערב (ראשון) בקרדיף, אבל אופיר מרציאנו עשה את העבודה. בדקה האחרונה רגע אחד גרם לספסל הישראלי להחסיר פעימה כששער של סיימון צ'רץ' נפסל בטענת נבדל מוצדקת. כעת אחרי ארבע נקודות תוך שלושה ימים, הפנים אל המשחק הביתי הבא נגד קפריסין ב-10 באוקטובר, כששלושה ימים לאחר מכן הקמפיין יינעל נגד בלגיה בחוץ.


המקסימום שיכולנו לבקש: ישראל סחטה 0:0 מוויילס

מחזיקים אצבעות לוולשים: תמונת הסיכויים של ישראל

בייל אכזב, זהבי עשה מה שהיה יכול: מעקב ראש בראש

הציונים: מרציאנו ובן חיים הבלם 8, דגני 5

שחקן נבחרת ישראל איתן טיבי נגד האל רובסון קאנו שחקן ויילס. GettyImages
טיבי עוצר את רובסון/GettyImages

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן: "אמרנו לעצמנו שצריכים ארבע נקודות משני המשחקים. כמובן שהיו תבניות התקפה, רצינו לצאת קדימה ולא הצלחנו. כמאמן אני חייב לפרגן לשחקנים, היה משחק לחימה, ריכוז מבחינת הפרמטרים שעבדנו עליהם. התמקדנו במשחק ההגנה, שמנו לעצמנו למטרה לא לספוג במשחק הזה. נבחרת ישראל צריכה להגיע למצב שהיא לא סופגת במשחקים מהסוג הזה.

"ברבע השעה הראשונה לא היה משחק מעבר והיו שטחים, נאתכו וביטון היו צריכים לנהל את המשחק מאחור. מה שראינו במחצית השניה זה מה שהינו צריכים. לדעת לא לתת לחגוג ושייסעו לבוסניה להילחם. הם יודעים שצריכים נקודה בבוסניה. אם היינו משחקים פתוח, החגיגות היו בעיצומן, והם היו מקלים ראש בבוסניה. לא התייחסנו לאווירה של החגיגות שלהם, זה לא עניין אותנו.

"הייתה תוכנית אסטרטגית, השחקנים היו ממושמעים. 75 אחוז ממה שהיה במשחק מענג אותי כמאמן. משחק ההגנה היה מושלם, הנעת הכדור בחצי השני, אבל לא היינו מסוכנים בשליש השלישי וכמעט ולא יצרנו מצבים. נבחרת ישראל יישמה את כל משחק ההגנה, לא בהתקפה. שבע רצון יוצא מכאן להביא את הנקודה הביתה".

ערן זהבי היה מחויך בסיום, ואמר: "היה משחק קשה מאוד. עשינו הרבה מאוד הגנה. היה חשוב שלא להפסיד את המשחק הזה. אני חושב שבסוף היינו יכולים לגנוב משהו, אבל התוצאה הזו משקפת ואנחנו עם הפנים קדימה. זה מאוד קשה להגיע למשחק כזה כשחקן התקפה, אבל השגנו את הנקודה שרצינו ואנחנו עם הפנים לקפריסין ולבלגיה כדי להגיע לפלייאוף. כולם הספידו אותנו וחשבו שהם הולכים לחגוג, אבל שיחגגו במקום אחר. אפילו לא בעטתי לשער. זה לא כיף ולא נחמד, אבל אמרתי שלפעמים צריך להקריב. העיקר שהנקודה אצלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טל בן חיים הבלם (מימין) עם ערן זהבי, נבחרת ישראל. AP
"השחקנים נתנו הכול". בן חיים עם זהבי/AP

הבלם איתן טיבי: "ידענו שאנחנו באים למשחק קשה מאוד. לא הגענו למצב אחד, אבל ראינו נבחרת שרצתה לצאת עם נקודות. לא זכור לי משחק כזה, אבל יש גם משחקים כאלה, שבאים רק בשביל התוצאה. רצינו לנצח, אבל התיקו משמח אותנו מאוד. אני לא בטוח שהייתה נגיעת יד שלי ברחבה, הכדור פגע לי בחזה קודם ואחר כך ירד ליד. בכל מקרה, לפעמים צריך גם מזל".

בסיום המשחק ניגש טיבי לגארת' בייל וביקש ממנו להחליף חולצות, אך כוכב ריאל מדריד אכזב את הבלם, וסימן לו עם האצבעות שכבר הבטיח את השלל למספר 4, ניר ביטון. למזלו של טיבי, הוא יוכל להתנחם בשלל של כוכבי צ'לסי, מולה תשחק מכבי תל אביב בליגת האלופות.

נבחרת ישראל מול ויילס. רויטרס
בייל שובר את ליבו של טיבי/רויטרס

הקפטן טל בן חיים: "היה קשה. איבדנו כדורים סתמיים, לפחות ב-20-25 הדקות הראשונות. השתחררנו לאחר מכן ואני שמח שנדבקנו לתכנית המשחק שלנו והשחקנים נתנו הכול מעצמם".

שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו: "זה חלק מהגדרת התפקיד שלי, להיות שם כשהמומנטום דווקא אצל הקבוצה היריבה. זו נקודה מאוד חשובה שמשנה את תמונת הבית. אני שמח שהפעם הייתי בשביל הנבחרת ואני מקווה להמשיך ולעשות הופעות כאלה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully