וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל וערן זהבי: מעקב ראש בראש

6.9.2015 / 21:00

כוכבי ריאל מדריד ומכבי תל אביב הציגו משחק פושר ולא הצליחו לשבור את השוויון בקרדיף, אבל בעוד שהישראלי עשה כל מה שהוא יכול, הוולשי אכזב ולא חתם העפלה ליורו

AP

שני הכוכבים הגדולים של הערב, גארת' בייל וערן זהבי, לא סיפקו את הסחורה. אלא בעוד שבייל ניסה וניסה, והחמיץ והחמיץ, ערן זהבי נבלע כמו כל החלק ההתקפי של נבחרת ישראל, ומי שסיים את הערב מרוצה יותר היה כוכב מכבי תל אביב.

המקסימום שיכולנו לבקש: ישראל סחטה 0:0 מוויילס

מחזיקים אצבעות לוולשים: תמונת הסיכויים של ישראל

הציונים: מרציאנו ובן חיים הבלם 8, דגני 5

זהבי: "הספידו אותנו. שוויילס תחגוג במקום אחר"

ערן זהבי

איבודים: 10
בעיטות לשער: 0
נגיעות ברחבה: 0
סחיטת עבירות: 1
חטיפות: 1
שערים: 0
בישולים: 0

דומיננטיות, יכולת וכימיה: זה קצת מצחיק, אך הוא עשה כל שהיה יכול. נבחרת ישראל עלתה בחצי הראשון במערך שלא נועד לשחק כדורגל, וכל כדור שהגיע לזהבי היה תחת לחץ אדיר וללא אופציות מסירה. הוא רשם לעצמו הרבה איבודים על כדורים שקיבל ולא היה לו יותר משבריר שנייה לקבל החלטה. בסך הכל משחק פושר, בעיקר בשל העובדה שישראל לא באה בשאיפה אמיתית להשיג יותר מנקודה.

מה קיבלנו: האמת היא שלאורך כל המחצית השנייה הייתה תחושה שזה הולך לכיוון בו זהבי עוקץ ומכריע את המשחק. אם הכדור שטל בן חיים הוציא לקראת הסיום היה מגיע קצת יותר אחורה לזהבי ולא לחמד, אולי זה גם היה קורה. ניסה, השתדל, שרף קילומטרז' אבל לא הצליח לייצר שום דבר בחלק ההתקפי.

שורה תחתונה: תיקו בוויילס זו תוצאה מכובדת ותעודת בגרות בעיקר לשחקנים המובילים בנבחרת, אלה שמנהיגים ודוחפים את החבורה להאמין בעצמה. לזהבי לא היו הכלים לעשות מעבר למה שעשה, ומגיעות לו מחמאות על העבודה הטקטית וההשפעה המנטאלית על חבריו.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ניסה, השתדל, לא הצליח שום דבר. זהבי/יוסי ציפקיס

גארת' בייל

איבודים: 3
בעיטות לשער: 4
נגיעות ברחבה: 5
סחיטת עבירות: 2
חטיפות: 2
שערים: 0
בישולים: 0

דומיננטיות, יכולת וכימיה: ערן זהבי הוולשי לא הגיע למשחק הערב. מעט דומיננטיות והרבה התלהבות היו לו ברבע השעה הראשונה בה הוולשים שלטו באופן מוחלט. מעבר לכך כמעט ולא נראה לאורך 90 הדקות. מעט הכדורים שנפלו לו לרגליים, כולל בעיטת העונשין, היו רחוקים מהמסגרת, פרט לבעיטה המסוכנת בדקה ה-86. מתברר שמול הכנה טקטית ראויה וקצת צניעות, הוא לא כל כך איום.

מה קיבלנו: פושר, בלשון המעטה. לא חד, לא מדויק, לא מוביל ולא מאיים. האפקט של שחקני מכבי תל אביב נראה היטב ברמת העבודה וההירואיות במלחמה על הנקודה, אך עדיין, קשה שלא להתאכזב שהנבחרת לא הייתה מוכנה לבייל ולנבחרתו במפגש הקודם בסמי עופר. אולי פספוס של כרטיס.

שורה תחתונה: ציפו ממנו להוביל לניצחון ועלייה ליורו, לא עמד במשימה היומית.

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל מול איתן טיבי. AP
לא חד, לא מדויק, פושר. בייל. גארת' בייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully