וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "צ'לסי ניסתה לחטוף את אנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד"

באנגליה חושפים: לאחר שגנבו לשדים האדומים את פדרו, הבלוז ניסו לחטוף גם את החלוץ הצרפתי, אך ללא הצלחה. ספקולציה: יונייטד מנסה לתת לגיטימציה לסכום האסטרונומי ששילמה

צילום מסך

האם החוטפת הגדולה של הכדורגל העולמי, צ'לסי, תיכננה מחטף נוסף עם תום חלון ההעברות בשבוע שעבר? על פי דיווחים באנגליה, הבלוז ניסו להחתים בחשאי את החלוץ הצרפתי אנתוני מרסיאל, אחרי שסיכם ורגע לפני שחתם במנצ'סטר יונייטד.

לצ'לסי כאמור, היסטוריה של החתמות מפוקפקות כמו זו של וויליאן, שכבר עבר בדיקות רפואיות בטוטנהאם לפני שחתם בצד השני של לונדון וכן ההחתמה של פדרו, שכבר היה בדרכו לחתום במנצ'סטר יונייטד ולבסוף בחר בבלוז. מעניין מה היה קורה אם מוריניו היה חוטף שחקן נוסף לוואן חאל בתוך שבוע...

על פי הדיווחים, צ'לסי השוותה ברגע האחרון את ההצעה של יונייטד בגובה 36.7 מיליון ליש"ט על מרסיאל, מה שמהווה כמובן סכום שיא עבור שחקן בשנות העשרה שלו. למרות הכל, החלוץ וקבוצתו לא התפתו והשחקן עבר ליונייטד כפי שנקבע תחילה.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
ניסה לבצע תרגיל נוסף. מוריניו/GettyImages

בדיווח מדובר על כך שמה שהטה את הכף לטובת יונייטד, הם הסכומים הנוספים שיונייטד התחייבה לשלם במקרה שמרסיאל יסיים כמלך השערים באנגליה או יזכה בתואר שחקן השנה באירופה.

בעקבות החשיפה, ברשת עלו ספקולציות כי מדובר בידיעה מוזמנת של יונייטד, שנועדה לתת לגיטימציה לסכום הגבוה מאוד ששילמה עבור השחקן ולהוריד מהביקורת הגדולה שספגה הקבוצה בעקבות ההחתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully