וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוויילס סימנו את הסכנות: זהבי, בן חיים וגם כיאל ברשימה

בתקשורת הוולשית ניסו לעזור לכריס קולמן לקראת המשחק מול ישראל וסימנו חמישה שחקנים עיקריים. כוכב מכבי ("פליימייקר יצירתי"), שהר ("יש לו עבר בצ'לסי") והקשר ("מצוין בברייטון") בפנים

רויטרס

המשחק בין וויילס לישראל היום (ראשון, 19:00) הוא קריטי כמובן עבור הנבחרת הישראלית, אך נבחן במונחים היסטוריים מצד הנבחרת הוולשית. החבורה של כריס קולמן יכולה לעלות לטורניר גדול לראשונה אחרי 58 שנים ובתקשורת המקומית נמצאים בטירוף.

הסאות' וויילס איבנינג פוסט, אחד העיתונים הגדולים בוויילס, גיבשו רשימה של חמישה שחקנים שסומנו כמסוכנים ביותר של הנבחרת הישראלית. בוויילס רוצים מאוד לחגוג עלייה ליורו כבר הערב, אך לא מזלזלים ביריבה של אלי גוטמן.

השחקן הראשון שסומן על ידי התקשורת הוא כמובן ערן זהבי. על כוכב מכבי תל אביב נכתב: "קשר התקפי ממכבי תל אביב, פליימייקר יצירתי שנבחר לשחקן השנה בישראל ב-2013 וב-2014".

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בחירה מפתיעה. כיאל/יוסי ציפקיס

שני, ובאופן לא מפתיע, נבחר חברו של זהבי מהצהובים, טל בן חיים, עליו נכתב: "קשר מכבי תל אביב, יכול לשחק בשני האגפים ואפילו באמצע. בן חיים הבקיע את השער של ישראל בהפסד 3:1 לבוסניה ביוני".

השחקן השלישי ממנו התקשורת הוולשית מפחדת הוא תומר חמד, שתואר בתקשורת כ-"אחד משני שחקני ברייטון בסגל, ששיחק בעונה שעברה באלמריה ולפני כן במאיורקה. מדובר בחלוץ שכבש 29 שערים ב-115 הופעות בליגה הספרדית".

מכאן, מתחילות ההפתעות. בוויילס לא סימנו שחקנים כמו ביברס נאתכו, ניר ביטון או טל בן חיים הבלם, והלכו דווקא על שני שחקנים שמיעטו לשחק באופן יחסי בקמפיין הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בן שהר, ערן זהבי. יוסי ציפקיס
נכנסו לרשימה. שהר וזהבי./יוסי ציפקיס

ראשון הוא דווקא בן שהר, עליו נכתב: "אחרי שהיה בקבוצת הנוער של צ'לסי, החלוץ שיחק בהשאלה בק.פ.ר, שפילד וונסדיי ופורטסמות'. הוא עבר לווילם ll ובקיץ האחרון להפועל באר שבע. יש לו שישה שערים ב-33 הופעות בינלאומיות".

לבסוף, בירם כיאל, שאמור לפתוח הערב די בהפתעה, קיבל את הכבוד: "קשר שהגיע לברייטון מסלטיק ושיחק באופן כמעט תמידי בהרכב. פתח את העונה טוב עם שער אחד בחמישה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully