וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד נואשת לצרף גלקטיקו", בייל חזק על הכוונת

השדים האדומים לא מוכנים לתת לסאגת דה חאה לקלקל להם את ניסיון צירופו של כוכב-על חדש בקיץ הבא. בבריטניה טוענים שיונייטד לא תמכור לריאל את השוער, גם במחיר עזיבתו בחינם בקיץ

צילום מסך

התקשורת בבריטניה טוענת הבוקר (ראשון) שמנצ'סטר יונייטד עדיין לא ירדה מגארת' בייל. ב"דיילי טלגרף" מדווחים שהשדים האדומים לא חושבים שסאגת דויד דה חאה תפגע בסיכוייהם לפתות את הכוכב הוולשי בקיץ הבא, בעוד ב"דיילי מייל" מדווחים שגם כריסטיאנו רונאלדו עדיין על הכוונת. "יונייטד נואשת לצרף גלקטיקו שייתן למועדון זוהר ותנופה", נכתב. "השאיפה להביא לפחות אחד מהם לאולד טראפורד לא תיעלם בגלל דה חאה, ויונייטד תהיה בראש הרשימה אם מישהו מהם ירמוז שהוא מעוניין לעזוב את ריאל מדריד בקיץ הבא".

כמו כן, ביונייטד מתעקשים שהם לא מתכוונים למכור את דה חאה לבלאנקוס בחלון ההעברות של ינואר. המשמעות: השוער הספרדי יהפוך שחקן חופשי בקיץ הבא, כשחוזהו יסתיים, והוא עלול לעזוב בחינם. עם זאת, עושה רושם שניסיון ההעברה הכושל שלו לסנטיאגו ברנבאו בשבוע שעבר העכיר את מערכת היחסים בין המועדונים, וכעת יונייטד נחושה שלא למכור אותו מרצון לריאל. עם זאת, בקרב השדים האדומים היה מי שהזכיר את קיץ 2008, אז הבהיר סר אלכס פרגוסון שהוא לא מתכוון למכור כריסטיאנו רונאלדו לקבוצת הפאר ממדריד, רק כדי למכור אותו בקיץ 2009.

מי שהוזכר הבוקר כמועמד לחזק את הקבוצה של לואי ואן חאל בחלון ההעברות בינואר הוא מרקו רויס, בו הביעה יונייטד עניין בעבר, וייתכן כי השאלתו של עדנאן ינוזאי לדורטמונד עשויה לסייע לשדים האדומים בגזרה זו.

מאמן מנ'צסטר יונייטד, לואי ואן חאל. GettyImages
איש של עקרונות. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully