וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דג'וקוביץ' ברבע הגמר, האחיות וויליאמס ייפגשו

הסרבי (1) איבד מערכה ראשונה בטורניר, אך ניצח את באוטיסטה אגוט 3:6, 6:4, 4:6, 3:6 וישחק מול לופס, שהעיף את פוניני. צ'יליץ' נגד צונגה. סרינה ו-ונוס טיילו, ג'יני בושאר נאלצה לפרוש

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
שמט מערכה ראשונה אך עלה. דג'וקוביץ'/AP

שמינית גמר, גברים

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד, 23) 3:6, 6:4, 4:6, 3:6

הסרבי הנפלא, שמחפש תואר ראשון בארצות הברית מאז 2011, אומנם איבד מערכה ראשונה בטורניר, אך צלח בצורה טובה מאוד מבחינתו את המפגש המסוכן נגד הספרדי. נולה נזקק ל-183 דקות של טניס כדי להכריע את ההתמודדות לזכותו, תוך שהוא חובט ל-42 ווינרים ולשמונה אייסים.

פליסיאנו לופס (ספרד, 18) - פאביו פוניני (איטליה, 32) 3:6, 6:7 (5), 1:6

היריב הבא של דג'וקוביץ' יהיה ספרדי אף הוא, זאת לאחר שלופס ניצל את העייפות של פוניני מהניצחון המדהים על נדאל והשאיר אותו מאחור עם שלוש מערכות שרק השנייה מהן הייתה צמודה. כל אחד מהשחקנים חבט לשבעה אייסים, אך פוניני הרבה לטעות (40 שגיאות לא מחויבות) וארבע שבירות הספיקו ללופס.

מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 9) - ז'רמי שארדי (צרפת, 27) 3:6, 6:2, 6:7 (2), 1:6

מארין צ'יליץ' אוהב מאוד לשחק בניו יורק, במיוחד באצטדיון ארתור אש המרכזי. הקרואטי, המדורג תשיעי בטורניר, שזכה בשנה שעברה באליפות ארצות הברית, הפך לטניסאי הראשון שעולה לרבע הגמר בטורניר השנה אחרי שניצח 3:6, 6:2, 6:7 (2), 1:6 את ז'רמי שארדי (27). צ'יליץ' הגיש 23 אייסים ו-52 ווינרים, לעומת שתי שגיאות כפולות בלבד. הקרואטי ישחק מול צונגה ברבע הגמר.

ג'ו ווילפרד צונגה (צרפת, 19) - בנואה פר (צרפת, 41) 4:6, 3:6, 4:6

ג'ו ווילפריד צונגה סיים את הריצה הנהדרת בטורניר של בן ארצו בנואה פר, שעבר בסיבוב הראשון את קיי נישיקורי, ושלח אותו הביתה עם 4:6, 3:6, 4:6. צונגה השלים ניצחון בצורה חלקה תוך שעה ו-42 דקות וכשהוא מגיש 10 אייסים לעומת שתי שגיאות לא מחויבות.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
השלים משחק עם 23 אייסים ו-52 ווינרים. צ'יליץ'/רויטרס

שמינית גמר, נשים

סרינה וויליאמס (1) - מדיסון קיז (19) 3:6, 3:6

המדורגת מספר אחת בעולם לא התקשתה במיוחד מול אחת הטניסאיות המבטיחות ביותר בסבב, שהיה נראה כאילו היא בין היחידות שמסוגלות לאיים עליה. סרינה וויליאמס ניצחה 3:6, 3:6 את מדיסון קיז בתום שעה ועוד שמונה דקות, כשהיא מגישה שישה אייסים ולא מבצעת אף שגיאה כפולה, לעומת 18 ווינרים ו-6 טעויות לא מחויבות. ברבע הגמר תשחק סרינה מול אחות ונוס וויליאמס.

ונוס וויליאמס (ארה"ב, 23) - אנט קונטווייט (אסטוניה) 2:6, 1:6

ונוס, כמו כל ארה"ב וחובבי הטניס, מוכנה לקרב שלה ברבע הגמר מול אחותה הקטנה סרינה (אם זו תנצח), אחרי שגברה על האסטונית בת ה-19 המדורגת 152 בעולם, שמצדה עשתה את שלה עם עצם העפלתה לשמינית, בטורניר הגרנד סלאם השלישי שלה בקריירה (הודחה פעמיים בסיבוב הראשון בווימבלדון). ונוס בת ה-35 זכתה ב-84 אחוז מהנקודות שלה על ההגשה הראשונה, שברה את יריבתה 4 פעמים ורשמה רק 9 שגיאות לא מחויבות ב-50 דקות משחק, שבמהלכן נזקקה רק ל-15 ווינרים. קונטווייט הנרגשת, שהכתה 4 שגיאות כפולות והתקשתה לעמוד בלחץ, סיימה את דרכה אחרי ניצחונות על דלקוואה האוסטרלית, פאבליוצ'נקה (31) וברנגל (47). ונוס, שבדרך ניצחה בין השאר את בנצ'יץ', תוכל להרוס לאחותה את חלום הגרנד סלאם השנתי.

קריסטינה מלדנוביץ' (צרפת, 40) - קטיה מקארובה (רוסיה, 13) 6:7 (2), 6:4, 1:6

הצרפתייה ממשיכה להפתיע והדיחה את המדורגת 13 מרוסיה. המערכה הראשונה הייתה צמודה והסתיימה בשובר שוויון ואילו בשנייה מקארובה השתפרה וניצחה, אבל במערכה המכרעת, מלדנוביץ' רצה ל-0:4 מהיר וסגרה עניין.

רוברטה וינצ'י (איטליה, 43) - ג'יני בושאר (קנדה, 25), וינצ'י עלתה לרבע הגמר בשל פרישת בושאר

איזה חוסר מזל לקנדית הצעירה. אחרי שעברה שנה קשה מאוד, בה לא הצליחה כמעט להשיג ניצחונות, אפילו בסבב ה-WTA, לא כל שכן בטורנירי גרנד סלאם, נאלצה ג'יני בושאר לפרוש מאליפות ארצות הברית הפתוחה רגע לפני שמינית הגמר שלה. בושאר החליקה בחדר ההלבשה אחרי משחקה בטורניר הזוגות המעורבים יחד עם ניק קיריוס ונפגעה בראשה. בשל כך היא נאלצה לפרוש מטורניר הזוגות והזוגות המעורבים, בהם הייתה אמורה לשחק אתמול, וכעת נאלצה לסיים גם את הטורניר ביחידות. חבל מאוד. בעקבות כך, רוברטה וינצ'י עלתה לרבע הגמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאית האמריקאית ונוס וויליאמס. רויטרס
תהרוס לאחותה? ונוס מסופקת מהניצחון/רויטרס
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
לקראת דרבי לוהט. סרינה/GettyImages
ג'יני בושאר טניסאית קנדית. GettyImages
שום דבר לא הולך לה השנה. בושאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully