וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר קיבל מנוחה, ברזיל ניצחה 0:1 את קוסטה ריקה במשחק הכנה

כוכב ברצלונה שיחק רק 8 דקות כמחליף, אבל שער של הולק בדקה העשירית סידר לסלסאו ניצחון לא מרשים במיוחד בניו ג'רזי. ברביעי תקיים ברזיל משחק הכנה אחרון למוקדמות המונדיאל מול ארה"ב

הולק שחקן ברזיל חוגג עם וויליאן. AP
חגגו ניצחון קטן. הולק עם וויליאן/AP

אחרי שנבחרת ארגנטינה פירקה אמש את קוסטה ריקה 0:7, גם נבחרת ברזיל קיימה הלילה (שבת) משחק ידידות בארה"ב מול קוסטה ריקה והסתפקה בניצחון מינימלי של 0:1. דונגה נתן מנוחה לכוכב הגדול שלו ניימאר שישב על הספסל, כשהולק מזניט תופקד כחלוץ חוד ומאחוריו וויליאן מצ'לסי ודוגלאס קוסטה שחקן הרכש של באיירן מינכן.

הברזילאים לא הרשימו במחצית הראשונה, אך עלו ליתרון כבר אחרי 10 דקות משער של הולק שנמצא העונה בכושר מצוין בליגה הרוסית. חלוצה של זניט קיבל כדור ברחבה, ניער מעליו את השומר שלו והצליח להכניע את פמברטון השוער המחליף של קיילור נבאס. בדקה ה-67 דונגה הכניס את קאקה הוותיק יחד עם קוטיניו וגם ניימאר קיבל טעימה כמחליף בדקה ה-82, אך התוצאה נותרה על כנה עד הסיום.

הסלסאו יקיימו משחק ידידות נוסף מול ארה"ב בעוד ארבעה ימים לפני שיפתחו את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלהם עם משחק חוץ קשה מאוד מול צ'ילה אלופת הקופה אמריקה הטרייה. קוסטה ריקה תפגוש ביום רביעי את נבחרת אורוגוואי למשחק אימון נוסף אותו היא תארח הפעם.

הולק שחקן ברזיל. AP
הולק בפעולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully