וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שער בדקה ה-88: גאנה ואברהם גרנט ניצחו 0:1 ברואנדה

אחרי משחק מתסכל על כר הדשא הגרוע בקיגאלי, ווקאסו מובארק הכריע בכדור חופשי ושמר על המאזן המושלם של הכוכבים השחורים בבית ח' של מוקדמות אליפות אפריקה 2017. צפו בשחקנים שרים

כך נכנסו שחקני נבחרת גאנה לאצטדיון

אברהם גרנט ונבחרת גאנה שמרו היום (שבת) על מאזן מושלם בבית ח' של מוקדמות אליפות אפריקה 2015, כשבעיטה חופשית של ווקאסו מובארק בדקה ה-88 סידרה לכוכבים השחורים ניצחון חוץ 0:1 ברואנדה. לכוכבים השחורים יש כעת שש נקודות אחרי שני משחקים והם בדרך הבטוחה להעפלה, בבית בו משחקות גם מאוריציוס ומוזמביק.

גרנט נאלץ להסתדר ללא הקפטן הפצוע אסמואה ג'יאן שנפגע בברכו במשחק הידידות נגד קונגו (2:3) ביום שלישי, והחליט להוריד לספסל את הבלם הקבוע ג'ונתן מנסה, שאת מקומו תפס דניאל אמרטיי. אנדרה איוו ענד את סרט הקפטן בהיעדרו של ג'יאן, אבל יחד עם אחיו ג'ורדן ועם כריסטיאן אטסו, לא הצליח למצוא את הרשת במחצית הראשונה, כשהשחקנים הטכניים של גאנה סבלו מאוד ממשטח הדשא הגרוע באצטדיון אמהורו בקיגאלי.

התסכול של גאנה נמשך ונמשך, עד ששתי דקות לסיום היה זה מובארק, שחקנה החדש של לאס פלמאס, שהבקיע ממצב נייח וסידר לנבחרתו נקמה ברואנדה על ההפסד 1:0 שמנע העפלה לאליפות היבשת ב-2004.

צפו בשער הניצחון של ווקאסו מובארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully