וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו לקבוצות ליגת האלופות: לתרום יורו מכל כרטיס למען הפליטים

יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים פנתה ליתר 31 הקבוצות בקריאה לסייע למהגרים הזורמים לאירופה, ותממש את ההצעה כבר במשחק מול צ'לסי ב-29 בספטמבר. ריאל מדריד תתרום מיליון יורו לפליטים שייקלטו בספרד

מהגרים סורים הגיעו לגבול עם אוסטריה, ספטמבר 2015. רויטרס
"המצב עם המהגרים דורש התגייסות חברתית"/רויטרס

אירופה מתגייסת לעזרת הפליטים הרבים הנוהרים אל היבשת מהמזרח התיכון, ובעוד שבאיחוד האירופי מעכלים את המצב שנוצר ותרים אחר פתרון למשבר הבינלאומי, קבוצת הכדורגל של פורטו פרסמה היום (שבת) קריאה לקבוצות ליגת האלופות לתרום חלק מהכנסותיהם מהמפעל לטובת עזרה לפליטים.

פורטו, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים, ביקשה מ-32 הקבוצות במפעל לתרום יורו אחד מכל כרטיס שנמכר במשחק ביתי, ולהפנות את הכסף לסיוע. "בלתי אפשרי לעצום את עינינו מהדרמה שיוצרת ההגירה ומהקושי שיש לפליטים המנסים להגיע לאדמת אירופה", נכתב באתר הקבוצה. "מועדון פורטו, דרך אופ"א, מזמין את יתר 31 קבוצות שלב הבתים של ליגת האלופות לשתף פעולה ולתרון יורו אחד מכל כרטיס שיימכר בשני משחקי הבית הראשונים. פורטו תממש את ההצעה הזאת במשחקה נגד צ'לסי ב-29 בספטמבר. לאופ"א יש אחריות חברתית, המצב עם המהגרים דורש התגייסות חברתית, והכדורגל לא יכול לעמוד מהצד. שלב הבתים של ליגת האלופות יוכל להיות מוצלח יותר אם נפעל כולנו יחד. בואו נשחק למען המהגרים".

מועדון גדולים באירופה, דוגמת באיירן מינכן וסלטיק, הודיעו השבוע שיעשו כל שביכולתם לסייע לפליטים הזורמים ליבשת. ריאל מדריד הצטרפה היום למגמה, כשהודיעה כי תתרום מיליון יורו לפליטים שייקלטו בספרד. "המועדון נאמן למחויבותו לצדקה, ויתמוך בכל אלה שנאלצו לעזוב את בתיהם מאימת המלחמה והמוות. נשיא המועדון פלורנטינו פרס שוחח עם ראש הממשלה מריאנו רחוי, ודן עמו באמצעים שהמועדון ינקוט בדאגה לפליטים".

שחקני פורטו חוגגים. AP
בפורטו מצפים להיענות מצד קבוצות ליגת האלופות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully