וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינסי גייטס: "זה מדהים להצטרף לקבוצה שמסוגלת לזכות בתארים"

סנטר הפועל ירושלים, שבמועדון שקלו להשאילו אך לבסוף החליטו להשאירו, נחת בישראל ויצטרף לאלופה. "מקווים לעשות ריפיט ועונה טובה יותר ביורוקאפ. הקיץ מאחוריי, מחכה להתחיל"

יותם רונן

יינסי גייטס, שחקנה של הפועל ירושלים, נחת היום (שבת) בישראל ויצטרף לקבוצה. גייטס חתם בירושלים בשלהי העונה שעברה לשלוש שנים, ואחרי קיץ ארוך של אי ודאות באשר למעמדו הוחלט במועדון להשאירו בסגל כדי לחזק את הקו הקדמי, ולא להשאילו. את פניו של גייטס בנתב"ג קיבל מאמן האלופה דני פרנקו.

סנטר הפועל ירושלים יינסי גייטס עם מאמנו דני פרנקו. יותם רונן
גייטס עם מאמנו דני פרנקו/יותם רונן

"זה מדהים להצטרף לקבוצה שמסוגלת לזכות בתארים", אמר גייטס עם נחיתתו, "אנחנו מקווים לעשות ריפיט, לזכות שוב באליפות, וכמובן לעשות עונה טובה יותר ביורוקאפ". על כך שהיו חילוקי דעות לגבי השארתו בסגל אמר גייטס: "הקיץ מאחוריי, אני מחכה להתחיל את העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דונטה סמית' הפועל ירושלים מול יינסי גייטס הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שואף לעונה אירופאית טובה בהרבה מזו הקודמת. גייטס בעונה שעברה מול דונטה סמית'/ברני ארדוב

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות, הוא לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי והוא רשם 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully