וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: מסי הבקיע צמד, ארגנטינה הביסה את בוליביה 0:7

הפרעוש נכנס כמחליף בדקה ה-65 והצטרף לחגיגה של האלביסלסטה במשחק שנערך ביוסטון. גם סרחיו אגוארו ואסקיאל לאבצי כבשו צמדים, אנחל קוריאה כבש את שערו הראשון במדי ארגנטינה

קשר נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי (מרכז). AP
נהנו ביוסטון . שחקני ארגנטינה/AP

ארגנטינה הפכה את משחק הידידות שלה נגד בוליביה החלשה לחגיגת שערים, וסיפקה לקהל ביוסטון, ארה"ב, יופי של מופע. האלביסלסטה הביסה את יריבתה 0:7 כשליאונל מסי נכנס כמחליף בדקה ה-65 והספיק לכבוש צמד עד לשריקת הסיום.

ארגנטינה שלטה במשחק ובעטה 14 פעמים לשער בוליביה, כשחצי מהן הסתיימו בשער. אסקיאל לאבצי פתח את מסכת השערים בדקה ה-6 אחרי שקיבל מסירה קשתית מקון אגוארו והעלה את סגנית אלופת העולם ל-0:1. השילוב בין אגוארו ללאבצי המשיך לספק את הסחורה גם בדקה ה-34 כשדאבל-פס של השניים הסתיים בהקשתה יפהפייה של אגוארו מזווית קשה שקבעה 0:2. בדקה ה-41 לאבצי השלים צמד כשקיבל מסירת עומק והמשיך פנימה ל-0:3.

במחצית השנייה ארגנטינה המשיכה באותו קצב ובדקה ה-59 אגוארו השלים צמד כשהקפיץ מעל השוער מסירת רוחב של לאבצי בדרך ל-0:4. מסי, שנכנס כמחליף בדקה ה-65, לא חיכה הרבה עד שחגג שער. בדקה ה-67 הפרעוש קיבל כדור עומק נהדר ממילטון קאסקו, עקף את השוער וגלגל פנימה את השער החמישי של ארגנטינה. בדקה ה-75 גם מסי השלים צמד אחרי בישול של אגוארו והעלה את ארגנטינה ל-0:6. בדקה ה-84 אנחל קוריאה חתם את תוצאת המשחק עם שערו הראשון במדי נבחרת ארגנטינה, אחרי שהמשיך בבעיטה מחוץ לרחבה מסירה שקיבל ממתיאס קרנאביטר.

קשר נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי (ימין). AP
לא חיכה הרבה מהרגע שנכנס ועד לרגע שכבש. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully