וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתף פעולה עם קצורין ואדם אריאל: טיירוס תומאס חתם בברמרהאבן

הפורוורד האמריקאי (29, 2.08 מ') שנבחר במקום הרביעי בדראפט 2006 ואמור היה להיות כוכב NBA במדי שיקגו נודד לקבוצת התחתית הגרמנית. אשתקד שיחק בליגת הפיתוח האמריקאית

הכדורסלן האמריקאי טיירוס תומאס. AP
אדם אריאל ימסור לו אלי-אופים? טיירוס תומאס/AP

בשקט בשקט, השלימה היום (שישי) ברמרהאבן הגרמנית של מולי קצורין ואדם אריאל על אחת ההחתמות המפתיעות של הקיץ, כשהודיעה על צירופו של טיירוס תומאס. קצורין, שהגיע לקבוצת התחתית במהלך העונה שעברה וסייע לה להישאר בליגה הראשונה בגרמניה, יהנה מאחד השמות הגדולים ביותר שהגיעו לאירופה בשנים האחרונות, לפחות על הנייר.

תומאס (29, 2.08 מ'), בוגר מכללת LSU, נבחר במקום הרביעי של דראפט 2006 על ידי פורטלנד, שמיד שלחה אותו לשיקגו בעסקת למרכוס אולדריג'. בבולס אמור היה להפוך לאחד משחקני הפנים הטובים בליגה, אך לא ממש הצליח להגשים את הפוטנציאל. עונתו הטובה ביותר היתה 2008/09, אז העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.9 חסימות למשחק. במהלך 2009/10 הועבר לשארלוט, במדי בילה שלוש וחצי עונות, ובעונה שעברה שיחק בעיקר בליגת הפיתוח של ה-NBA, בנוסף לחוזה של עשרה ימים בממפיס. בסך הכל, ממוצעיו בליגה הטובה בעולם עומדים על 7.7 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.3 חסימות לערב.

* ז'לגיריס קובנה הודיעה רשמית על התחתמת ריינדלס סייבוטיס בן ה-30, ששיחק אשתקד בדרושפאקה.

* ברצלונה החתימה את תומאס בלצ'יונאס, הליטאי בן ה-15 שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים באירופה לגילו, וכבר היה על סף חתימה בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully