וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל מוכנה לרוסיה, כספי: "המשחק הראשון הכי חשוב"

ישראל תפתח את הופעותיה באליפות אירופה ביום שבת (18:30, ספורט 5). השחקנים מתלוננים על הכדור ("מרגיש כמו גומי"), אבל יודעים ש"זו בעיה של כל הנבחרות". שליחנו למונפלייה מדווח

צילום: יהונתן אליהו, עריכה: ליאור קירשנר

בוידאו: עומרי כספי מדבר לקראת רוסיה

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (חמישי) את האימון השני שלה במונפלייה לקראת פתיחת שלב הבתים של יורובאסקט 2015. ארז אדלשטיין ושחקניו יפתחו את הופעותיהם בבית א' עם משחק נגד רוסיה (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט 5). בבית של ישראל משחקות גם צרפת, בוסניה, פינלנד ופולין.

החבורה של ארז אדלשטיין ערכה כבר אתמול אימון ראשון בארנה המרשימה, ותערוך בהמשך היום אימון נוסף במגרש אימונים קטן יותר בעיר. הנושא החם בנבחרת הוא כדור המשחק שהשיקה פיב"א במיוחד לאליפות. השחקנים מעידים כי המגע בכדור הייחודי מקשה על הקליעה. בכדור, מדגם GL7x של חברת 'מולטן', הוכנסו חידושים טכנולוגיים שאמורים לשפר את האחיזה בו, אך בפועל, מעידים בנבחרת, הוא חלקלק במיוחד. אגב, בפיב"א אמורים לעשות שימוש בכדור גם בטורנירים נוספים.

בנבחרת הלינו על העובדה שישראל תתאמן בארנה רק פעמיים במהלך שלב הבתים, בעוד צרפת זוכה לעדיפות ברורה ותתאמן בו חמש פעמים. מי שגנב את תשומת הלב במהלך האימון הוא ליאור אליהו, שעלה את כל גרמי המדרגות מהפרקט לגג היציעים אחרי התערבות כושלת על קליעות משלוש.

היריבה הרוסית הגיעה בסגל חסר מאוד והשחקנים בכחול-לבן ינסו לנצל זאת כדי לפתוח את הטורניר עם ניצחון. הפעם האחרונה בה ישראל התחילה את היורובאסקט עם ניצחון הייתה ב-2005, אז היא גברה על לטביה 65:74.

עומרי כספי בראיון מרתק: "יש בור"

רוברט רות'בארט: "מתרגשים מאוד, בטח כשרואים את כל הנבחרות"

שקרים שמספרים לנו על נבחרת הכדורסל: אודי הירש מנפץ את הקלישאות

עומרי כספי. ומה עוד? משחק מקדים לקראת היורובאסקט

כל מה שצריך לדעת על שאר משחקי הפתיחה ביורובאסקט

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל. יונתן אליהו, מערכת וואלה!
ישראל לא ניצחה משחק פתיחה מאז 2005/מערכת וואלה!, יונתן אליהו

"האולם ברמה הכי גבוהה שיש, כמו שצריך באליפות להיות אירופה", אמר עומרי כספי, שהתלונן על איכות הכדור. "אני נמנע מלדבר על הכדורים כי מבחינתי אלה לא כדורים אמיתיים, הם מרגישים כמו גומי, אבל כולם משחקים עם הכדור הזה, ואנחנו מתאמנים ומתכוננים כרגיל".

על נבחרת רוסיה: "הם משחקים כמו קבוצה, הם מזיזים את הכדור, זו לא משימה של איש אחד לעצור אותם. צריך לשמור אותם כקבוצה. עד שאתה לא רואה את ההכנות, האולם, אתה לא מתחיל להתרגש. אני שמח שהתחלנו להתכונן כמו שצריך. החבר'ה מאוד מרוצים. המשחק הראשון הוא המשחק הכי חשוב, זה ייתן לנו פוש להמשך. אנחנו לא ממעיטים בערך של המשחק כי ניצחון יכול לתת לנו דחיפה מצוינת קדימה".

על הקליעה מבחוץ: "נשחק את המשחק שלנו, יש לנו קלעים טובים שיכולים לקלוע קליעות. אם נשחק את המשחק שלנו אני מאמין שנגיע לזריקות טובות. אי אפשר לחשוב על זה יותר מדי, צריך פשוט לקחת זריקות טובות".

על המשחקים הבאים: "כל משחק לגופו. נצטרך שקבוצות יתאימו את עצמן אלינו. יש לנו שחקנים שמשחקים במספר עמדות וזה היתרון היחסי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully