וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל נזרק מנבחרת צ'ילה אחרי שהגיע שתוי לאימון?

קשר באיירן מינכן טען שהוא חוזר לגרמניה בגלל סיבות משפחתיות, אבל חלק מכלי התקשורת מדווחים שהוא שוב ביצע עבירת משמעת. וידאל לעיתונאים: "אתם מנסים ללכלכך את התדמית שלי"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: וידאל מתייפח במסיבת העיתונאים אחרי התקרית ביוני האחרון

זה כבר הפך לעניין של שגרה ואולי לא מפתיע אף אחד, אבל גם היממה האחרונה הייתה סוערת עבור ארתורו וידאל שנמצא עם נבחרת צ'ילה שמתכוננת למשחק ידידות נגד נבחרת פרגוואי. וידאל הוטס בחזרה לגרמניה אחרי שקיבל הוראה לעזוב את מחנה הנבחרת ופתח תיבת פנדורה אצל אלופת דרום אמריקה.

על פי מספר דיווחים אמנם נטען שוידאל ביקש לעזוב את המחנה כדי שהוא יוכל לחזור לגרמניה לניתוח של בנו שסובל מסוכרת. אלא שהסיפור האמיתי, לפחות על פי כלי תקשורת אחרים בצ'ילה, הוא אחר לחלוטין. על פי "אל מרקוריו", חבריו של וידאל הדליפו את הסיבה האמיתי שמסבירה מדוע הוא שוחרר מהנבחרת, ואין לכך קשר לניתוח של בנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב מסתבך. וידאל אחרי שנזרק מהנבחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטענה היא שוידאל התייצב לאימון הנבחרת כשהוא לא מסוגל להתאמן אחרי שהוא בילה בקזינו בלילה שלפני כן. בכל מקרה, כוכבה של באיירן מינכן צולם מחוץ לבר עם חבריו אחרי שהוא התבקש לעזוב את המחנה. על פי טענות נוספות, המאמן חורחה סמפאולי הבהיר לו שזו הייתה ההזדמנות האחרונה, מה שמעלה שאלות האם בכלל נזכה לראות אותו שוב לובש את המדים הלאומיים.

כזכור, המקרה הזה הוא לא המקרה הראשון שבו וידאל מסתבך במדינתו. בחודש יוני האחרון כחלק מההכנה לקראת הקופה אמריקה וידאל נהג תחת השפעת אלכוהול וריסק את הפרארי שלו בתאונת דרכים. אחרי המקרה הזה בכה וידאל ואמר: "שתיתי שתי משקאות. סיכנתי את אשתי ועוד אנשים רבים. אני כל כך מצטער ומבויש". סמפאולי, בתגובה, החליט שלא לזרוק אותו מהסגל ואמר שמגיעה לו הזדמנות שנייה. אלא שההזדמנות הזו הגיעה, ונראה שכעת הוא יצטרך לשלם מחיר כבד יותר.

וידאל עצמו אמר לכתבים: "מובן שאני מתוסכל כי אתם מנסים ללכלכך את התדמית שלי. הייתי שמח אם בצ'ילה היו יותר נחמדים אלי, אבל יש אנשים שמנסים לגרור אותי לבוץ. אני חוזר למינכן בגלל סיבות משפחתיות ולא בגלל שום דבר אחר. המאמן הבין אותי ואני עוזב את מחנה הנבחרת ברוח חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully