וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הקבוצה הכי גרועה של ליברפול זה הרבה שנים"

הפרשן ומאמן העבר הארי רדנאפ בביקורת חריפה על ליברפול של רוג'רס: "הם נראים בינוניים עד כאב. הסגל שלהם לא מאוזן, והם איבדו את האופי. יש להם מזל שהם בכלל הצליחו לצבור נקודות העונה"

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
לא מאמיינים בהם. קוטיניו וליברפול/רויטרס

הפרשן ומאמן העבר הארי רדנאפ סבור שלליברפול יש את הקבוצה הכי גרועה שהייתה לה שנים, וטוען שלקבוצה יש מזל גדול שהשיגה נקודה עד עתה בליגה. ליברפול פתחה את העונה עם ניצחון חוץ דחוק על סטוק, ניצחון לא מרשים על בורנמות', תיקו חלש מול ארסנל ותבוסה ביתי לווסטהאם 3:0.

"אני לא מתלהב מליברפול", אמר רדנאפ, "אני חושב שזו הקבוצה הכי גרועה של ליברפול זה הרבה שנים. הם נראים בינוניים עד כאב. יש להם מזל שהם בכלל הצליחו לצבור נקודות. בורנמות' הייתה צריכה לנצח אותם. הם כבשו שער מופלא נגד סטוק. אז נכון, הם שיחקו מחצית אחת מצוינת נגד ארסנל.

"אני חושב שהם ישמחו מאוד לסיים בטופ-5. אני לא מאמין בסיכויים של ליברפול העונה, אבל אחרי שאמרתי את זה, הם כנראה ייקחו אליפות".

רדנאפ גם ביקר את הסגל של הקבוצה שנבנה על ידי המאמן ברנדן רוג'רס: "הם איבדו את סטיבן ג'רארד, המנהיג, איזה שחקן. הם איבדו שנה לפני כן את ג'יימי קראגר. הם איבדו את האופי שלהם. תראו את שני הבלמים שלהם בשבת (שקרטל ולוברן). המגן השמאלי (ג'ו גומז) הוא שחקן צעיר וטוב, אבל הוא לא שמאלי ועדיין משחק בצד שמאל. הוא כישרון צעיר, אבל מה הטעם לשים אותו בצד שמאל? הוא באגף הלא נכון. הם נראים מאוד לא מאוזנים. סלחו לי, אני לא איתם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully