וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחו: "היה שלב בו חששתי שמסי לא יגיע יותר לנבחרת ארגנטינה"

האלביסלסטה מתכוננים לשני משחקי ידידות בטקסס ולא שוכחים את האש התקשורתית נגד הכוכב אחרי הקופה אמריקה. רוחו: "לאו ומסצ'ראנו נותנים הכול, הביקורות עליהם לא היו הוגנות"

AP

נבחרת ארגנטינה התכנסה לראשונה מאז ההפסד המאכזב לצ'ילה בגמר הקופה אמריקה לפני כחודשיים. חרף ההשערות שליאונל מסי ייקח הפסקה קצרה מהמדים הלאומיים, הוא התייצב כמו כולם לקראת שני משחקי הידידות שממתינים לאלביסלסטה בטקסס; bבלילה שבין שישי לשבת היא תשחק נגד בוליביה ביוסטון וביום רביעי לפנות בוקר היא תפגוש את מקסיקו בארלינגטון.

כחלק מההכנות, ארגנטינה ערכה משחק אימון סגור לתקשורת, נגד קבוצת הנוער של יוסטון דינמו. לכתבים הארגנטינאים הגיעו דיווחים על כך ש"הנבחרת כבשה הרבה שערים" ושהיא הייתה פוריה בעיקר כשהשלישייה הקדמית כללה את ליאונל מסי, קרלוס טבס ואנחל קוראה הצעיר מאתלטיקו מדריד. קון אגוארו שיחק בהרכב השני ולא מן הנמנע שהוא יתחיל את המשחק על הספסל.

אוהדי הכדורגל בטקסס מתרגשים נוכח הגעתו של מסי, אבל בארגנטינה כולם יודעים שלמרות שמדובר במשחקי אימון, הכוכב הגדול שוב יעמוד למבחן. התקשורת במולדתו של מסי לא ריחמה עליו אחרי הקופה אמריקה וביקרה אותו בחריפות. "לא הייתי מסוגל להיות מסי", אמר חאבייר מסצ'ראנו, "הוא אף פעם לא מסתתר מהביקורת. הוא ממשיך להגיע לנבחרת, גם עכשיו כשאשתו עומדת ללדת".

מגן מנצ'סטר יונייטד, מרקוס רוחו, הוסיף: "אחרי הקופה אמריקה ראיתי איך ביקרו כמה שחקנים בצורה לא הוגנת, שחקנים כמו מסי ומסצ'ראנו נותנים הכול על המגרש גם בנבחרת. הדברים שכתבו היו רעים, בשלב מסוים חששתי שלאו יחליט לא לשחק יותר בנבחרת".

שחקני נבחרת ארגנטינה, מרקוס רוחו, ליאונל מסי. AP
"הדברים שכתבו היו רעים". רוחו עם מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully