וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר: "אפרוש אחרי הקרב הבא שלי, אין לי יותר מה להשיג"

המתאגרף האגדי הודיע כי יתלה את הכפפות אחרי הקרב מול אנדרה ברטו בספטמבר, בו ינסה להגיע למאזן של 0:49, דומה לזה של רוקי מרציאנו: "הבריאות חשובה יותר מהכל, קשה להיות בנעליים שלי"

מערכת וואלה!

אחת הקריירות המפוארות בהיסטוריה של האגרוף תגיע בקרוב לסיומה. פלויד "מאני" מייוות'ר, מי שנחשב בעיני רבים למתאגרף הטוב בעולם, הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) כי יתלה את הכפפות אחרי הקרב הקרוב שלו מול אנדרה ברטו.

מייוות'ר מחזיק במאזן מושלם של 0:48 ואם ינצח את ברטו ב-12 בספטמבר ב-MGM גרנד גארדן ארנה שבלאס וגאס, ישווה את מאזנו של רוקי מרציאנו האגדי ואז, לפי דבריו יעזוב את הספורט בו שלט בעשור האחרון.

מייוות'ר, שכבר הרהר בפרישה מספר פעמים בעבר ואף תלה את הכפפות וחזר, כינס מסיבת עיתונאים ואמר: "תמיד אמרתי שקרב מספר 49 יהיה האחרון בקריירה שלי. לא נותר לי שום דבר להשיג בקריירה".

המתאגרף פלויד מייוות'ר במשחק בין גולדן סטייט קליבלנד קאבלירס. רויטרס
יפגוש עם מאזן מושלם. מייוות'ר/רויטרס

מיוות'ר דחה את הטענות כי עליו להמשיך מכיוון שגיל 38 נחשב שיא למתאגרפים: "כל אלה שמדברים לא נמצאים בנעליים שלי, זה קשה. הבריאות שלי יותר חשובה. אני לא מודאג מהפסד, אני פשוט לא רוצה לצאת עם נזקים בראשי".

מייוות'ר טען כי קיבל מספר הצעות לשחק בסרטים: "פנו אלי מהתעשיה, אך כרגע אני מעדיף להיות מאחורי הקלעים. עם זאת, אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד".

במהלך הקריירה שלו, מייוות'ר זכה ב-12 תארים בחמש קטגוריות משקל שונות. במאי האחרון פגש את מי שנחשב ליריב הגדול ביותר שלו, מני פקיאו הפיליפיני, אותו ניצח בהחלטת שופטים במה שהוכרז כ-"קרב המאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני עם פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
קרב המאה. מייוות'ר ופקיאו/AP

מייוות'ר ניצח פעמיים את מרקוס מיידנה, סאול (קאנלו) אלבארס, מיגל קוטו, שיין מוסלי, חואן מנואל מארקס ואוסקר דה לה הויה ולמעשה, כי מי שנחשב למתאגרף על במשקלים הנמוכים. מייוות'ר יותיר אחריו מורשת שקשה לראות מתאגרף שמגיע אליה, במיוחד לאור דעיכת הספורט ועליית הפופולאריות של ה-MMA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully