וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ספגה עונש של משחק רדיוס אחד

2.9.2015 / 19:20

הקבוצה של שלומי דורה תנדוד למגרש אחר במחזור הרביעי מול קרית שמונה, לאחר שהורשעה בהתפרעות אוהדים בעקבות פריצת אדם לכר הדשא והשלכת חפצים במחזור הראשון. נקנסה גם ב-15 אלף שקלים

one

בווידאו: המשחק מול מכבי פתח תקוה, בו התפרעו אוהדי מכבי נתניה

מכבי נתניה ספגה הערב (רביעי) עונש של משחק רדיוס אחד (עם קהל, מחוץ לנתניה) וקנס כספי של 15 אלף שקלים, בעקבות התפרעות אוהדים במשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה במחזור הראשון. את העונש תרצה הקבוצה במחזור הרביעי, בו תארח את עירוני קרית שמונה במגרש אחר.

אוהדי מכבי נתניה מתפרעים. מגד גוזני
אירוע שעלה ביוקר למכבי נתניה/מגד גוזני

על פי דוח השופט: "נתניה עמדה לדין בעקבות מוט של דגל שנזרק מיציע אוהדיה לעבר עוזר השופט עידן ברנשטיין בדקה ה-82, כאשר בחלוף ארבע דקות החלו האוהדים להשתולל ביציע ולהשליך מכל הבא ליד: מוטות של דגלים, שקיות גרעינים, כוסות שתייה ושקית מלאה בקרח. הפסקתי את המשחק לשתי דקות והוריתי לעוזר השופט ברנשטיין שיעזוב את עמדתו על מנת שלא יפגע שוב. רק לאחר שנרגעו הרוחות חידשתי את המשחק, ובמסגרת אותן שתי דקות אוהד מכבי נתניה פרץ למגרש וניסה להגיע לכיווני, ככל הנראה על מנת לפגוע בי, אך למזלי נעצר על ידי המאבטחים שנכחו במקום".

רועי דניאל ייצג את מכבי נתניה ואמר: "אנו מודים בעובדות המתוארות בדו"ח השופט. לא ברורה כוונת האוהד המתפרץ, הוא רק חצה את הגדר ומיד נתפס על ידי המאבטחים. הוא הוצא מתחומי האצטדיון מבלי שנעצר. זה היה משחק חוץ... קיבלנו את קלטת המשחק, איתרנו את האוהד המתפרץ, שללנו ממנו מיד את המנוי ובנוסף הוגשה נגדו תלונה במשטרה וביקשנו כי יורחק מכל משחקי מכבי נתניה. גילינו אוהד נוסף שניסה להיכנס ואינו מנוי, וגם נגדו הוגשה תלונה. נגיש תביעות אזרחיות כאשר תתברר מידת הנזק שגרמו לנו.

הדיין ישראל שמעוני סיכם: "הנאשמת מודה במיוחס לה ואין לי אלא להרשיע אותה בהתפרעות אוהדים. ניכר כי הנאשמת השקיעה מאמצים לאיתור האוהדים העבריינים ועלה בידיה לאתר את האוהד שעוכב... אין להתעלם כי אין עסקינן באירוע בודד אלא בשורה של עבירות במשחק אחד תוך שיבוש המשחק עצמו, וכנגד הקבוצה עומד עונש על תנאי של שני משחקי רדיוס לפי פסיקתנו ב-11.2.15. בשקלול כל הפרמטרים, אני גוזר על הקבוצה כדלהלן: "קנס 15 אלף שקלים, משחק רדיוס בפועל (מפעיל חלקית את עונש התנאי) והארכת תוקף התנאי של משחק הרדיוס על תנאי הנוסף עד לתום העונה".

מכבי נתניה ניצחה הערב 2:7 את כפר קאסם במשחק אימון. ישראל זגורי כבש שלושער, עומר בוארון הוסיף צמד ונבו מזרחי וניר אברג'יל השלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully