וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה החתימה לעונה את הגארד האמריקאי קמרון ג'ונס

הגארד (1.93, 26) יהיה הזר הרביעי בסגל של נס ציונה וישלים את הסגל של נדב זילברשטיין לעונה הבאה. שיחק בעונה שעברה בזניט סנט פטרסבורג הרוסית והעמיד ממוצע של 9 נקודות למשחק ביורוקאפ

קמרון ג'ונס, נורת'רן אריזונה. AP
נסגר הסגל. קמרון ג'ונס/AP

עירוני נס ציונה השלימה היום (רביעי) את הסגל שלה לעונה הבאה, לאחר שהחתימה את הגארד האמריקאי קמרון ג'ונס. הוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה לעונה הבאה אחרי פקוואן אדווי, רוסקו סמית' ודיימון סימפסון. הסגל הישראלי התחזק העונה וכולל את טל דן, טל קרפלס, יובל נעימי, יחזקאל סקוורר ואיגור נסטרנקו. ג'ונס (1.93, 26) הוא בוגר מכללת נורת'רן אריזונה.

אחרי עונת רוקי בינונית, הוא פרץ בעונץ הסופמור והפך לאחד מכוכבי מהכללה, בה השלים ארבע שנים מלאות. אחרי שלא נבחר בדראפט 2011, ניסה להגיע ל-NBA דרך הדי ליג, אך גם שתי עונות סבירות בסנטה קרוז, קבוצת הבת של גולדן סטייט, לא נתנו לו את מבוקשו. הוא חתם בחודש ספטמבר בשנה שעברה בזניט סנט פטרסבורג, שם שיתף פעולה עם הרוסי-ישראלי פאבל ספירידונוב. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-1.8 אסיסטים למשחק ביורוקאפ.

הסגל של הכתומים כולל את הזרים דיימון סימפסון, ששב לקדנציה שניה, פקוואן אדווין ורוסקו סמית לצידו של ג'ונס. הסגל הישראלי התחזק העונה וכולל את טל דן, טל קרפלס, יובל נעימי, יחזקאל סקוורר ואיגור נסטרנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully