וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהילת הכדורסל של ישראל מונחת על לגיון הזרים של מכבי ת"א"

בקרואטיה ערכו סקירה לקראת היורובאסקט ולא ריחמו על ישראל: "הכדורסל שם הוא דת, לכן מוזר שלא גדל כוכב מקומי כבר עשרות שנים. בימים של ברקוביץ' וג'מצ'י זה היה נראה אחרת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת הכדורסל של ישראל תמריא מחר (חמישי) לפנות בוקר לצרפת, שם היא תשתתף בבית א' ביורובאסקט 2015. ארז אדלשטיין ושחקניו ישחקו נגד רוסיה, פינלנד, צרפת, בוסניה ופולין, ואם יסיימו במקומות 1-4, הם ימשיכו לשלב הנוק אאוט שיתחיל מיד לאחר מכן.

באחד מעיתוני קרואטיה ערכו סקירה רחבה של כל הנבחרות שתשתתפנה בשלב הבתים ועל ישראל כתבו:

"כשבנבחרת ישראל כיכבו שחקנים כמו מיקי ברקוביץ' ודורון ג'מצ'י, לפני כ-30 שנה, היא היוותה כוח גדול בכדורסל האירופי וב-1979 גם זכתה במדליית הכסף. היום, תהילת הכדורסל של מדינת ישראל מונחת על מכבי תל אביב ולגיון הזרים שלה, עליהם מוטלת האחריות להגן על התהילה הכי גדולה של הספורט היהודי.

"ישראל היא מדינת כדורסל, וכדורסל הוא דת שם. מכבי היא יותר מקבוצת כדורסל וזה קצת מפתיע שבמשך עשרות שנים היא לא גידלה שחקן כדורסל ישראלי יוצא דופן או סופרסטאר.

"ישראל דומה לפינלנד. מדובר בנבחרת ללא כוכבים גדולים, אלא בקבוצת שחקנים שיכולה לעשות הרבה צרות ושאסור להקל בה ראש. השחקן הבולט הוא עומרי כספי מסקרמנטו קינגס והשחקן היחיד הנוסף שמשחק בחו"ל הוא גל מקל שחתם בכוכב האדום בלגרד.

"לישראל יהיה קשה מאוד לעלות לשלב הבא, אבל 'אם הכוכבים יסתדרו במקומם', היא יכולה להתברג לנוק-אאוט".

סגל נבחרת ישראל בכדורסל משנת 1979. קובי אליהו
"פעם ישראל הייתה כוח גדול בכדורסל האירופי". כוכבי 1979/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully