וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד קיבלה רגליים קרות ברגע האחרון ומשכה את הזמן בכוונה"

נמשכות ההשמצות בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד: באנגליה טוענים כי נשיא הבלאנקוס נכנע ללחץ האוהדים להשאיר את נבאס, שפנה שוב לשדים האדומים בניסיון להצטרף אליהם. בוסקטס עם התבטאות משונה, דה חאה לא פוסל חתימה על חוזה חדש ביונייטד

אימג'בנק GettyImages

ההשמצות ההדדיות בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד נמשכות גם שביום שאחרי נפילת עסקת דויד דה חאה. באנגליה מדווחים הבוקר (רביעי) כי האחראי הבלעדי לכישלון העסקה הוא נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, שככל הנראה נמלך בדעתו בשעות האחרונות שלפני סגירת חלון ההעברות והחליט שלא לבצע את העסקה.

"פרס קיבל רגליים קרות, הוא קיבל את המסמכים מיונייטד שעות לפני סגירת החלון ומשך את הזמן במכוון", טענו ב'דיילי מייל'. עוד טענו ב'דיילי מירור' כי לאחר שכל תנאי העסקה סוכמו ונסגרו, פרס החליט לפתוח מחדש בשיחות והציב ליונייטד תנאים חדשים. השיחות נמשכו בסמוך לסגירת החלון.

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
האחראי לפיצוץ? פרס/AP

ב'מארקה' טענו שפרס קיבל ביממה האחרונה של חלון ההעברות מאות פניות מאוהדי ריאל מדריד שביקשו להשאיר את קיילור נבאס בבירה. השוער זוכה לאהדה מרוב אוהדי הבלאנקוס, שאף הביעו את דעתם באופן שלא משתמע לשתי פנים במשחק הליגה האחרון מול בטיס, במהלכו הוא קיבל שוב ושוב קריאות עידוד. למעשה, יונייטד כבר שלחה מטוס פרטי שיאסוף את נבאס מריאל לבדיקות רפואיות במנצ'סטר, אך הבלאנקוס התמהמהו ונתנו לשדים האדומים לחכות כמה שעות. בשלב זה, על פי התקשורת האנגלית, הוחלט לסגור את כל התנאים טלפונית ולא פרונטלית, אבל ריאל שוב התעכבה.

"הדבר הכי חשוב לבן שלי זה יציבות. בין אם נקבל את זה בריאל מדריד או ביונייטד זה פחות משנה, כי אלה שני המועדונים הגדולים בעולם", אמר פרדי נבאס, אביו של קיילור. "הזלתי דמעות כששמעתי את העידוד של האוהדים לבן שלי. כולם בריאל תומכים בו, גם השחקנים. מרסלו, כריסטיאנו רונאלדו, חאמס רודריגס. כולם. הוא אהוב על כולם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קיילור נבאס, ריאל מדריד. GettyImages
הלחץ עשה את שלו. נבאס/GettyImages

למרות האמירות מצד אביו, הבוקר מדווחים באנגליה כי נבאס לא ויתר על המעבר ליונייטד גם ביום שאחרי נפילת העסקה, והעביר להם מסרים לפיהם היה מעוניין לעבור לאנגליה בחלון הזמן שנותר עד סגירת החלון בפרמיירליג. יונייטד המבולבלת שוב התלבטה, אך החליטה בסופו של דבר להותיר את המצב על כנו.

דה חאה, שנמצא בנתק מוחלט עם לואי ואן חאל, מתאמן בימים האחרונים עם קבוצת המילואים, אך גורמים ביונייטד סיפרו כי הם "משוכנעים שיש דרך חזרה" וכי השוער יחזור לסגל ואולי אף להרכב בקרוב. בספרד אף דיווחו כי דה חאה לא פוסל לחלוטין הארכת חוזה ביונייטד וכי הצעה גדולה ומשופרת תוצג לו בקרוב. מדובר על הצעה גבוהה יותר מזו שהוגשה לו בשבועות האחרונים ובקבוצה מאמינים כי הם יכולים להחתים את השוער על חוזה ארוך טווח.

גם בברצלונה התייחסו לפאשלה של ריאל. סרג'יו בוסקטס אמר על דויד דה חאה כי "מרגיש רע עבורו, כי אני יודע שהוא רצה לעבור לריאל. בריאל הוא היה יכול להיות שמח, ואין דבר יותר טוב מלהיות שמח בכדורגל. זה אפילו יותר טוב מסקס, כי בסקס האושר הוא רגעי ובכדורגל הוא יכול להימשך שלושה או ארבעה ימים".

אגב, מאמנו של דה חאה בנבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, התייחס לנושא בהקשר של נבחרתו ואמר: "דה חאה חייב לשחק השנה ביונייטד כדי לשחק ביורו הקרוב. הוא חייב לשים את כל העניין מאחוריו ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully