וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: בריאן רנדל חתם רשמית לעונה במכבי תל אביב

1.9.2015 / 20:50

אחרי שלא הצליח לעבור בדיקות רפואיות בקובאן, צלח הפורוורד האמריקאי את אלו של הצהובים וחתם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. פדרמן: "אני מאושר, בריאן מתאים לנו מאוד כבן אדם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

זה היה באוויר, והחל מהערב (שלישי) זה גם רשמי: בריאן רנדל הוא שוב שחקן מכבי תל אביב. הפורוורד שנחתך מקובאן עבר את כל הבדיקות הרפואיות בשורות הצהובים, חתם על חוזה חדש לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, והערב כבר הצטרף לחבריו החדשים-ישנים לאימון ראשון לקראת עונת 2015/2016.

"אני מאושר, מאוד שמח שבריאן רנדל פה", אמר דייויד פדרמן לוואלה ספורט. "מלבד העובדה שהוא שחקן מצוין, הוא מאוד מתאים לנו בתור בן אדם. קרה מה שקרה, הכי חשוב שהוא חזר לפה. הוא בריא".

לגבי שחרורו של רנדל במהלך הקיץ, אמר פדרמן: "באותה נקודת זמן התאריך היה מוקדם מדי כדי שנדע איך הקבוצה מורכבת. כשהתאריך לגבי מימוש האופציה הגיע, לא היינו במצב שידענו איך הקבוצה תיראה, לכן זה היה קצת מסובך. יכול להיות שבמבט לאחור היינו צריכים להגיע עם רנדל להבנה על בקשה להודיע על מימוש האופציה בתאריך מאוחר יותר".

מכבי תל אביב מודאגת מכושרו של פבראני, רנדל הצטרף לאחר שעבר בדיקות

על תוצאות הבדיקות של רנדל מהמועדון הרוסי וההתעניינות המחודשת מצד מכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה ספורט. האמריקאי צפוי לתבוע את המועדון הרוסי על מלוא שכרו, זאת לאחר שיחות אינטנסיביות בין ראשי קובאן ונציגו האמריקאי של רנדל.

רנדל היה אחת מנקודות האור הבודדות בעונה המסויטת שעברה על הצהובים, והעמיד ממוצעים של 12 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-1.2 חסימות למשחק ביורוליג. הפורוורד אף נבחר לחמישיית ההגנה השנייה של המפעל. בליגה הישראלית עמד על ממוצעים של 11 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-0.9 חסימות לערב.

"היו פניות ללא מעט שחקנים, גם ארצג נבדק, גם ג'ואי דורסי, אבל בספו של דבר לא הוחתם שחקן. לפעמים זה עניין של טיימינג וסיטואציה,למרות שבריאן שוחרר, כולם במועדון יודעים שרנדל הוא שחקן שנותן את כל הלב למכבי, הוא לא עוד שחקן", הסביר גורם במועדון.

אמש נחת רנדל בישראל, והתייחס לקיץ שעבר עליו: "לא ידעתי מה יקרה הסוף העונה שעברה, זה לא הסתדר עם מכבי וחתמתי בקבוצה אחרת, אבל הלב שלי כאן, אשתי מרוצה וגם הבן שלי, אנחנו שמחים לחזור". על כך שלא עבר את הבדיקות הרפואיות בקובאן אמר רנדל: "אני לא רוצה להיכנס לזה, אנשים יודעים שלא עברתי את הבדיקות, אז עשינו בדיקות חוזרות ללב והיו הרבה בדיקות, שום דבר שלילי לא עלה. באופן אישי אני שמח, אני לא רוצה למות בגיל 30, אבל מבחינה מקצועית לא סיימתי עם המשחק, יש לי עוד כמה שנים לשחק, חזרתי לתל אביב ואני שמח על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב צהוב. רנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully