וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל איחור של דקה: דה חאה נשאר במנצ'סטר יונייטד

דרמה עם סגירת חלון ההעברות: אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן, יונייטד וריאל סיכמו על העברת השוער לברנבאו, אך השדים האדומים שלחו את הניירת דקה אחרי הדד-ליין, והשוער הספרדי לא יעבור. נבאס נשאר בבלאנקוס

אימג'בנק GettyImages

דקה אחת הפרידה בין דויד דה חאה לריאל מדריד, דקה אחת של איחור בגהשת הניירת קבעה שהשוער הספרדי בן ה-24 ימשיך במנצ'סטר יונייטד ולא יעבור לסנטיאגו ברנבאו. אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן היה נדמה ביממה האחרונה שדה חאה ישחק במדי הבלאנקוס לאחר שמנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד סיכמו את העברתו, כשלפי הדיווחים המועדון הספרדי היה מוכן לשלם תמרותו כ-40 מיליון יורו, ואף להעביר לאולד טראפורד את קיילור נבאס לאחר שזה נתן את הסכמתו.

ריאל לא מוותרת: תטען שהמסמכים נשלחו ב-23:59

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
נשאר באולד טראפורד. דה חאה/GettyImages, Alex Livesey

"דה חאה לא יגיע לריאל, החוזה לא נשלח בזמן", הייתה הכותרת ב"אס" שבישרה על נפילת העסקה. לפי הדיווח של ה"אס", "שני המועדונים סיכמו על העסקה ב-23:30 (שעון ספרד), כשסכום ההעברה עמד על 30 מיליון יורו, אבל קיילור נבאס עשה כמה שינויים בחוזה, לבסוף הצדדים החליפו ניירת אך לא עמדו בזמנים. הליגה אישרה שהחוזה של דה חאה נשלח אחרי המועד והעסקה לא תתבצע".

דה חאה גדל בנוער של אתלטיקו מדריד ועמד בשער הקבוצה הבוגרת ב-2009. ב-2010 זכה עמה בליגה האירופית ובסופרקאפ האירופי, וכעבור שנתיים במדי הקולצ'ונרוס חתם בקיץ 2011 על חוזה לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד. דה חאה עמד בין הקורות של השדים האדומים ב-131 וזכה עם יונייטד באליפות הפרמיירליג בעונת 2012/13 וכן פעמיים במגן הקהילה (2011, 2013). עתה השוער הכישרוני ימשיך בקבוצה של לואי ואן חאל, וישלים את חוזהו בקבוצה.

עוד באותו נושא

סיכום חלון ההעברות: ינוזאי הושאל מיונייטד לדורטמונד, דראקסלר חתם בוולפסבורג

לכתבה המלאה
שוער ריאל מדריד קיילור נבאס. GettyImages
נשאר בברנבאו. נבאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully