וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "הבית קשה, אבל מתכוננים אך ורק לרוסים"

31.8.2015 / 22:58

נבחרת ישראל התאמנה לקראת היורובאסקט, הגארד נשמע בטוח ביכולת חבריו לקראת הטורניר: "כל השחקנים מבינים את הסיטואציה, סומך על ארז והצוות המקצועי שיכינו אותנו בצורה הטובה ביותר"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין. מריאן סוסיץ',
יצטרך להחליט מי ינופה מהסגל. אדלשטיין/מריאן סוסיץ'

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן לקראת היציאה לאליפות אירופה ביום חמישי בבוקר, והערב (שני) ערכו השחקנים של ארז אדלשטיין אימון נוסף. אחת ההחלטות שהמאמן הלאומי יצטרך לקבל בימים הקרובים היא לגבי סוגיית המנופים מהסגל, כשכבר עם חזרת הנבחרת לאימונים ביד אליהו ביום ראשון, התאמנו כל 16 השחקנים, כולל יניב גרין שסבל מכאבים בצווארו במהלך טורניר ההכנה בזאגרב, ורפי מנקו שלא יצא לקרואטיה. ההערכות הן שההחלטה לגבי ארבעת השחקנים שלא יצאו לאליפות תתקבל בקרוב.

גארד נבחרת ישראל יוגב אוחיון (ימין). קובי אליהו
"שמח על רמת האינטנסיביות ועל הקצב שאנחנו מראים לאחרונה". אוחיון/קובי אליהו

"ההתרגשות היא בשיאה, מתכוננים כמה שאפשר, חזרנו מאוד דרוכים ומוכנים מהמחנה האחרון", אמר בסיום האימון יוגב אוחיון, "אני חושב שכל השחקנים מבינים את הסיטואציה ומבינים לאן פנינו, ואני שמח על רמת האינטנסיביות ועל הקצב שאנחנו מראים לאחרונה. היה אפשר לראות בטורניר האחרון שהעלינו את הדקות הטובות גם בהגנה וגם בהתקפה, והמטרה היא להגיע באליפות ל-40 דקות טובות. הבית מאוד קשה, אבל אנחנו מתכוננים אך ורק לרוסים, קבוצה שמשחקת אזורית 40 דקות, סומך על ארז והצוות המקצועי שיכינו אותנו בצורה הטובה ביותר".

כזכור, נבחרת ישראל הפסידה שבעה מתוך שמונת משחקי ההכנה שלה ליורובאסקט, כשרק נבחרת אסטוניה לא מצליחה לנצח את השחקנים בכחול לבן. השחקנים ימשיכו באימונים מחר וביום רביעי, אז ייערך האימון המסכם לפני היציאה לאליפות. ביום חמישי תמריא המשלחת למארסיי, משם תמשיך בנסיעה למונפלייה, שם ייערך שלב הבתים הראשון ביורובאסקט. ישראל תשחק בבית אחד נגד נבחרת רוסיה, היריבה הראשונה בבתים, צרפת המארחת, פולין, פינלנד ובוסניה כשארבע מתוך שש הנבחרות תעפלנה לשמינית הגמר שייערך הפעם בשיטת נוקאאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully