וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: וולפסבורג רכשה את יוליאן דראקסלר בהעברת ענק

הזאבים השלימו את רכישתו של קשר נבחרת גרמניה בן ה-21 תמורת סכום שמוערך ב-35 מיליון יורו והוא יחליף את קווין דה בראונה, שעבר למנצ'סטר סיטי. "מצפה להילחם על האליפות", אמר השחקן

יוליאן דראקסלר שחקן שאלקה. GettyImages
העברת ענק. דראקסלר/GettyImages

זהו, עכשיו זה רשמי: יוליאן דראקסלר עבר משאלקה לוולפסבורג. הזאבים צפויים לשלם כ-35 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-21, שגדל ברויאל בלוז ומגיע על תקן מחליפו של קווין דה בראונה, שעבר למנצ'סטר סיטי.

"החלטנו לקבל את ההצעה של וולפסבורג", אמר המנהל הספורטיבי של שאלקה הורסט הלדט, "הצלחנו להשיג את ההעברה היקרה ביותר בתולדות המועדון. רצינו גם להסכים לבקשה של יוליאן עצמו, שביקש לעבור. בסוף העונה שעברה הודיע יוליאן שהוא רוצה לעבור. הבטחתי לו שאשקול את זה, אבל עד לאחרונה ניסינו לשכנע אותו להישאר בכל מקרה. יוליאן היה חלק משמעותי בהצלחה שלנו בשנים האחרונות וזכה איתנו בגביע והופיע איתנו בליגת האלופות. הוא תמיד הזדהה עם המועדון ועם המטרות שלו. אנחנו מודים לו ומאחלים לו בהצלחה בעתידו".

יוליאן דראקסלר עצמו אמר: "וולפסבורג היא אתגר חדש עבורי. אני רוצה להמשיך לשחק כדורגל ברמות הגבוהות ביותר. וולפסבורג מציעה לי אתגר חדש בקבוצה חזקה מאוד. אני מצפה לשחק בליגת האלופות ולהיאבק על תואר האליפות בשנים הקרובות".

המנהל הספורטיבי של הזאבים קלאוס אלופס הוסיף: "יוליאן היה השחקן בו חשקנו אחרי מכירת קווין דה בראונה ואני שמח שהצלחנו לעמוד ביעד הזה. אנחנו מאושרים שהוא בחר בוולפסבורג ולהישאר בבונדסליגה. אנחנו משוכנעים שיוליאן יעזור לנו להתפתח ולהתקדם". מאמן וולפסבורג דיטר הקינג הוסיף: "יוליאן הוא מישהו שיכול לשחק בכמה עמדות בחלק הקדמי ויאפשר לנו גמישות בהתקפה. הוא מתאים לדרישות שלנו ולצורה בה אנחנו משחקים. למרות גילו הצעיר, הוא מגיע עם הרבה ניסיון".

דראקסלר בן ה-21 עלה מהנוער של שאלקה ב-2011 והספיק כבר לרשום גם 15 הופעות בנבחרת גרמניה, כולל ב-1:7 הענק על ברזיל בחצי הגמר, אז נכנס כמחליף בדקה ה-76.

עדנאן ינוזאי שחקן בורוסיה דורטמונד. בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
ינוזאי עם צורק ו-ואצקה והמדים החדשים/אתר רשמי, בורוסיה דורטמונד

גם אצל היריבה הגדולה של שאלקה, בורוסיה דורטמונד, עושים עסקים. הצהובים-שחורים הודיעו היום על החתמתו של הקשר ההתקפי של מנצ'סטר יונייטד עדנאן ינוזאי, שיגיע למערב גרמניה בהשאלה לעונה אחת.

"ענדאן הוא שחקן כישרוני מאוד עם טכניקה נהדרת, שישלים את החלק ההתקפי שלנו", אמר המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל צורק. השחקן עצמו אמר: "בורוסיה דורטמונד הוא מועדון נהדר, האוהדים אמורים להיות מדהימים פה. אני רוצה להשיג דברים גדולים עם המועדון. הבלגי בן ה-20 קיבל את החולצה מספר תשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully