וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן פולק: "אעשה הכל כדי להגיע לריו בכושר טוב, אמות שם על המזרון"

נבחרת הג'ודו שבה מאליפות העולם בקזחסטן, מדליסט הארד הגביה ציפיות לקראת המשחקים האולימפיים: "התמיכה הפתיעה אותי, מן הסתם יש ציפיות". ירדן ג'רבי, שסיימה מחוץ לפודיום: "אומרים שהכל קורה לטובה, אני לא רואה עכשיו את הטוב"

גולן פולק ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
"יש הבדל ענק בין ניצחון בקרב על מדליה להפסד". פולק/GettyImages

נבחרת הג'ודו שבה בסוף השבוע מאליפות העולם באסטנה, קזחסטן, שהסתיימה עם מדליה אחת, ארד של גולן פולק במשקל עד 66 ק"ג. אחר הצהריים ערכה הנבחרת מסיבת עיתונאים לסיכום האליפות, שנערכה בפתח השנה האולימפית שתגיע לשיאה במשחקי ריו 2016.

"אני שמח שהצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי בתחרות החשובה של השנה", אמר פולק, "זה בא אחרי תקופה ארוכה שלא כל כך הלך. התעליתי על עצמי בשניות האחרונות של הקרב, יש הבדל ענק בין ניצחון בקרב על מדליה להפסד בקרב על מדליה, ואני שמח שירדתי ממנו כמנצח. הפתיעה אותי התמיכה, במהלך הקרב לא הייתי מודע לכך שהרבה ראו את זה. ירדתי והייתי בשוק מכל התמיכה והאהבה מסביב. מן הסתם יש ציפיות, אני אעשה הכל כדי להגיע למשחקים האולימפיים בכושר הכי טוב, ואמות שם על המזרון".

ירדן ג'רבי, שסיימה רק חמישית לאחר שהפסידה בחצי הגמר וגם בקרב הראשון בבית הניחומים, אמרה: "אני מאוכזבת מאוד, יש לי פלאשבקים של הקרב וזה צורב בלב. שני (הרשקו) נתן לי כמה נקודות שאנחנו יודעים שטעינו בהן, שלא יחזרו על עצמן. אמרתי שכולם אומרים שהכול קורה לטובה, אני לא רואה את הטוב אבל מקווה שזה יגיע בסוף, ושאמשיך להכנה טובה לאולימפיאדה. שלוש שנים ברציפות בחצי הגמר זה לא מובן מאליו, זה מוכיח שאני יכולה ביום נתון להיות בטופ של המשקל שלי. אני מקווה שבאולימפיאדה אגיע לשם במצב הכי טוב שאפשר.

"ראיתי את הקרב עם קלריס אתמול, זה היה קרב לא טוב, לא ראיתי את זה עד עכשיו. לא היה חסר הרבה כדי שהוא יסתיים אחרת, הוא טוב יותר מאשר מה שהיה באליפות העולם לפני שנה. יש מקום לשיפור, זה חיובי עבורי, נגיע בצורה הכי טובה למשחקים האולימפיים כדי לנצח בו. בקרב עם המונגולית הייתי אאוט אחרי חצי הגמר".

שגיא מוקי, שהפסיד גם הוא בבית הניחומים, אמר: "בג'ודו הכל יכול לקרות ביום נתון, לא הסתדר לי בקרב עם המונגולי, אני עובד כדי שזה יסתדר בפעמים הבאות. הייתה לי שנה טובה, זכיתי בתואר אלוף אירופה ואלוף המשחקים האירופאיים. אני מסיים את השנה עם לקח לשנה הבאה, עם דברים לעבוד עליהם, אני מנסה להסתכל על זה לטובה, כי יש לי על מה לעבוד לקראת השנה הואלימפית. אם זה בא עכשיו טוב שזה בא עכשיו, שנה לפני, לעבוד על מה שצריך".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully