וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הגיע השחרור הבינלאומי של ראדוניץ', שעבר בבקרה אך ייעדר כחודש

31.8.2015 / 12:20

החלוץ הקרואטי, שחתם בשבוע שעבר, הגיע כשהוא מתאושש מפציעה אך נרשם בהתאחדות ויוכל להירשם גם לליגת האלופות. יוהאן קרויף בהולנד: "ההישג של ג'ורדי חסר תקדים, הוא נפרד מפאקו כי חשב שלא הוציא את המקסימום מהקבוצה"

one

אגדת העבר, יוהאן קרויף, לא הרבה לדבר על בנו ג'ורדי במהלך השנים. אך הבוקר (שני) הוא כנראה שהחליט שהגיע הזמן. היום התפרסם בעיתון הגדול ביותר בהולנד, "דה טלחרף", טור של יוהאן שמוקדש לבנו ג'ורדי, ולהישג של מכבי תל אביב שהעפילה לליגת האלופות.

"ג'ורדי משרת את הכדורגל ההולנדי", נכתב בכותרת הטור. הכוונה לכך שמכבי תל אביב הצליחה לעזור לכדורגל ההולנדי, כשהדיחה בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות את ויקטוריה פלזן ופ.צ באזל, שתי הקבוצות המייצגות מדינות שנאבקות עם הולנד על הדירוג באופ"א.

"אני גאה מאוד בבן שלי ג'ורדי, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב", כתב יוהאן. "לא רק שמכבי תל אביב העפילה לליגת האלופות, היא גם עשתה זאת כשחלפה בדרך על פני יריבות מצ'כיה ושוויץ. מדובר בהפתעה גדולה, במיוחד אחרי שעברה את באזל, קבוצה עם תקציב גדול בהרבה משלה".

"לעניות דעתי, ההישג הגדול של ג'ורדי הוא שלמרות שהחליף שלושה מאמנים בשלוש שנים, הוא הצליח לזכות עם קבוצתו בשלוש אליפויות. הוא הוכיח שהוא מנהל מקצועי ברמה גבוהה. לדוגמא, בעונה שעברה אימן את מכבי תל אביב מאמן שזכה בכל שלושת התארים בישראל, אך למרות זאת החליט ג'ורדי שלא להמשיך איתו את ההתקשרות, מכיוון שלדעתו הוא לא הוציא את המקסימום מהסגל. אני יודע שהיה לו קשה מאוד עם זה, אבל היה לו אומץ גדול כשהוא החליט לקחת את ההחלטה. אלו דברים שעושים את אביו גאה מאוד".

יוהאן קרויף בטקס מינויו לנשיא הכבוד של ברצלונה. רויטרס
מרוצה מבנו. יוהאן קרויף/רויטרס

בשעות הצהריים (שני) הגיע השחרור הבינלאומי של החלוץ החדש דיאן ראדוניץ', שחתם בקבוצה כבר ביום רביעי שעבר. הטופס מדינמו זאגרב, לה שייך ראדוניץ', הגיע להתאחדות בצהריים, כ-36 שעות לפני פקיעת מועד רישום הסגל לליגת האלופות.

ראדוניץ' בן ה-25 הושאל לעונה אחת מזאגרב, שהעפילה אף היא לשלב הבתים של ליגת האלופות, עם אופציה לרכישה. בעונה החולפת כבש ראדוניץ' 16 שערים במדי איסטרה הקרואטית, לאחר שהושאל מזאגרב, שם לא מצא את מקומו. מאז שחתם הוא לא התאמן עם הסגל בשל פציעה ממושכת שהוא מתאושש ממנה, ונכון לעכשיו הוא מתאמן בצדי המגרש לבד. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' העריך אתמול בתום המשחק מול הפועל באר שבע שהוא לא יהיה כשיר בחודש הקרוב, שבמהלכו תשחק מכבי תל אביב מול

על מנת לשתף את ראדוניץ' בליגת האלופות, הוא חייב להיות רשום בהתאחדות עד מחר ב-1 בלילה, המועד האחרון לרישום שחקנים באופ"א. תקנון אופ"א מחייב שכל שחקן בסגל יהיה רשום גם בהתאחדות המקומית, מה שמכפיף למעשה את הסגל למפעלים האירופיים למגבלות הזרים המוטלות בכל מדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיאן ראדוניץ' שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
השחרור הבינלאומי הגיע. ראדוניץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully