וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרקו פלאניניץ' חתם לשלוש עונות בלבוראל קוצ'ה

אקס מכבי תל אביב, שנחשב לאחד הפלופים הגדולים של מחלקת הסקאוטינג, חוזר לסיבוב נוסף ביורוליג, הפעם בחבל הבאסקים. גלאטסראיי סיכמה עם דייסון, אך מחכה לתשובה סופית מהוארטס

קובי אליהו

בוידאו: ביצועים של פלאניניץ' מהעונה החולפת

דארקו פלאניניץ', אחד הפלופים הזכורים ביותר בתולדות מכבי תל אביב, חוזר ליורוליג. הסנטר הקרואטי חתם היום (שני) לשלוש עונות בלבוראל קוצ'ה ויטוריה ויחזור לבמה המרכזית של הכדורסל האירופי אחרי עונה וחצי, במהלכן שיחק בציבונה זאגרב ובודוצ'נוסט.

הסנטר (2.11, 24) ישמש כמחליפו של קולטון אייברסון בקבוצה מחבל הבאסקים, ויחלוק את הדקות עם סנטר אחר שהוזכר כמועמד להפועל ירושלים, האמריקאי או די אנוזיקי. בעונה החולפת פלאניניץ' בלט במדי בודוצ'נוסט, אליה הגיע במהלך העונה מציבונה זאגרב. בליגה האדריאטית הוא העמיד ממוצעים של 9 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק, בעוד שביורוקאפ הוא שדרג את ממוצעיו ל-10 נקודות ו-3.6 ריבאונדים. פלאניניץ' הצטרף למכבי תל אביב במהלך שנת 2012 בתור התקווה הגדולה של מחלקת הסקאוטינג של המועדון, אך הציג יכולת מאכזבת, עבר בהשאלה לציבונה והשתחרר מהחוזה ארוך הטווח של הצהובים בהמשך.

דרקו פלאניניץ' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב בבמה המרכזית. פלאניניץ'/קובי אליהו

* הג'נרל מנג'ר של גלאטסראיי, קאן טופקסאל, הודיע כי הטורקים ימתינו עד יום שני לתשובה ממרסליניו הוארטס. הוארטס הוותיק, שעזב את ברצלונה הקיץ, עדיין מנסה להשיג חוזה ב-NBA. אם הוא יסרב להצעה, גלא תחתים את אקס הפועל חולון ג'רום דייסון, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה.

* ילד הפלא הבוסני דז'נאן מוסה, שהוביל את נבחרת הקדטים של בוסניה לזכייה היסטורית באליפות אירופה לפני שבועיים, הושאל מצדביטה לז'אבוק מהליגה הקרואטית הראשונה. צדביטה תשקול בהמשך העונה אם להעלות אותו לסגל של הקבוצה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully