וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הילד שנכנס להלם כשראה את רוני, תעלומת ה-XBOX באנגליה

רגע לפני שסוונסי ומנצ'סטר יונייטד עלו לכר הדשא, אחד הילדים המקומיים לא יכול היה להתאפק כשראה את הכוכב, ותמונתו הפכה לוויראלית. האוהד שצפה במשחק עם שלט קונסולה, וגם: המחיר העצום שתעלה הגופייה של מייקל ג'ורדן, הגולש שהתחמק מכריש

קובי אליהו

בוידאו: צפו בנבחרת ישראל בכדורסל מככבת בחדר המיון של בית החולים בילינסון

21:00: ציור נאצי הוביל לפיטורים מה-WWE

זהרה שרייבר, המכונה כ"דיווה" ב-WWE וחברתו של המתאבק והכוכב סת' רולינס, פוטרה מה-WWE בגלל תמונה עם סממנים נאציים שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. זהרה העלתה תמונות של "מיי ליטל פוני" שנראית כמו היטלר, עם שפם שחור קטן וסמל התנועה על היד שמצדיעה במועל יד. היא הורידה את התמונות, אבל זה היה מאוחר מדי. היא פוטרה בגלל "התנהגות לא נאותה", כדברי ה-WWE.

זהרה שרייבר, מתאבקת WWE. טוויטר, צילום מסך
לא הצחיק. שרייבר/צילום מסך, טוויטר

19:15: לשלם 10,000 דולר כדי להיות מייקל ג'ורדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגופייה אותה לבש מייקל ג'ורדן בסרט "ספייס ג'אם" תעמוד בסתיו הקרוב למכירה פומבית, וההערכה היא שהרוכש ייפרד מ-10,000 עד 15,000 דולר, כדי ללבוש אותה ולהרגיש כמו הוד אוויריותו.

10:00: התגובה המדהימה של הילד שראה לראשונה את ויין רוני

ויין רוני נחשב כבר שנים לאחד החלוצים הבכירים באנגליה, ובעקבות זאת זוכה למעריצים רבים. רגע לפני שהמשחק של קבוצתו מנצ'סטר יונייטד יצא לדרך מול סוונסי, תפס אחד הצלמים רגע גדול. רגע לפני שהשחקנים יצאו לכר הדשא כשהם מלווים בילדים מקומיים, נראה אחד מהם בוהה ברוני, ולא מאמין שמדובר באלילו. הווידאו הפך במהרה לוויראלי.

09:53: האוהד המבובל של מנצ'סטר יונייטד

פדרו היה קרוב מאוד למנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות הנוכחי. שחקן הכנף של ברצלונה היה על סף חתימה בקבוצה של לואי ואן חאל, אך בסופו של דבר בחר בצ'לסי. אחד מאוהדי השדים האדומים כנראה רצה לרכוש חולצה של הספרדי מבעוד מועד, ולמרות שהשחקן לא חתם בקבוצתו, הוא החליט להשאיר את החולצה, וכנראה שגם ללבוש אותה.

09:45: האוהד שצפה במשחק עם שלט של XBOX

אוהדים אנגלים רבים הרימו גבה במהלך המפגש בין ארסנל וניוקאסל במסגרת הליגה האנגלית. הסיבה: תמונה של אוהד המחזיק שלט של XBOX הפכה לוויראלית, והוכרזה כתעלומה. האוהדים ניסו להבין את הסיבה שבגינה אותו אוהד צופה במשחק כשהוא מחזיק שלט, וקיבלו הסבר אחרי מספר שעות: אותו אוהד הוא בכלל סקאוט, שאסף נתונים לחברת סקאוטינג.

09:33: איך נראה גלשן שננגס על ידי כריש?

09:21: כלב התחש החמוד (והמהיר) משגע את שחקני הבייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully