וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אני לא מודאג, אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו"

פתיחת העונה הכי גרועה מאז 1912? מאמן יובנטוס לא התרגש וביקר את שחקניו: "היינו כנועים מדי מפתיחת המשחק". דה רוסי: "זה נהדר שהיה לנו אומץ לשחק את הכדורגל שלנו"

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. AP
יובנטוס לא ממש הגיע לאולימפיקו. דיבאלה/AP

לפתיחת עונה כזאת אוהדי יובנטוס לא ציפו. הגברת הזקנה פתחה את הסרייה עם A עם שני הפסדים רצופים, פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1912, ואחרי ההפסד לרומא באולימפיקו בתוצאה 2:1, היא עם 0 נקודות בתחתית הטבלה. פיאניץ' (61) הכניע את בופון בבעיטה חופשית, דז'קו הכפיל בנגיחה נהדרת (79), אברה הורחק משורות הביאנקונרי (78), ודיבאלה רק צימק (87).

"היינו כנועים מדי מפתיחת המשחק", אמר מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי, "רומא הייתה מצוינת, והפעילה עלינו לחץ כבד במחצית הראשונה, לא היינו מסוגלים לתקוף אותה". לגבי העובדה שקבוצתו עם 0 נקודות אחרי שני משחקים אמר אלגרי: "אני לא מודאג, דברים כאלה קורים בכדורגל, אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו".

"סיום מועד ההעברות מתקרב ואנחנו יכולים להתמקד בעבודה הקבוצתית", הוסיף אלגרי, "אני לא רוצה שאנשים ירחמו על עצמם, אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתגבר על הרגעים האלה. אין לנו בעיה של כושר גופני, למעשה שיחקנו טוב יותר כשהיינו בעשרה שחקנים. העונה ארוכה, אנחנו רודפים וכולם צריכים להתרכז במטרה".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. AP
"לא רוצה שאנשים ירחמו על עצמם, אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתגבר על הרגעים האלה". אלגרי/AP

קפטן רומא דניאלה דה רוסי היה מרוצה מהניצחון, אבל היה מודאג מהיכולת של חבריו בדקות הסיום, בהן ספגו שער מצמק והיו קרובים לספיגת שער שוויון אלמלא הצלה של השוער וויצ'ך שצ'סני. "נרדמנו בעשר הדקות האחרונות ושלטנו במשך 80 דקות, אנחנו רואים את חצי הכוס המלאה", אמר דה רוסי. "אסור להירדם מול האלופה, ספגנו שער מטופש כשיכולנו להגדיל את היתרון ל-0:3, זה נהדר שהיה לנו אומץ לשחק את הכדורגל שלנו, אל תשכחו שיובנטוס הגיעה לגמר ליגת האלופות לפני כמה חודשים. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על אותה מנטליות גם מול קבוצות קטנות יותר. אם נעשה זאת נהיה טובים יותר מכולם".

עוד באותו נושא

איטליה: רומא ניצחה את יובנטוס 1:2

לכתבה המלאה
שחקני רומא חוגגים. AP
צריכים לשמור על אותה מנטליות. שחקני רומא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully