וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה ושוב עלתה למקום הראשון

החבורה של תומאס טוכל חגגה 1:3 על הרטה ברלין וחלפה על פני באיירן בזכות יחס שערים עדיף. הומלס, אובמיאנג וראמוס כבשו, קאלו צימק מנבדל. גלדבאך ללא נקודות אחרי הפסד 2:1 לוורדר ברמן

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
בכיוון הנכון. אובמיאנג/GettyImages

המחזור השלישי בבונדסליגה יגיע היום (ראשון) לסיומו, ומי ששמרה על מאזן מושלם היא בורוסיה דורטמונד שרשמה ניצחון שלישי העונה, 1:3 על הרטה ברלין. בכך היא שבה למקום הראשון שבו החזיקה ערב המחזור, וחלפה על פני באיירן מינכן שטיפסה זמנית לפסגה אחרי הניצחון שלה אתמול, וזאת בזכות יחס שערים עדיף. ורדר ברמן הותירה את בורוסיה מנשנגלדבאך ללא נקודות בזכות ניצחון ביתי 1:2.

מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
מאזן מושלם. מאטס הומלס עם פייר אמריק אובמיאנג/AP

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 1:3

החבורה המגובשת של תומאס טוכל ממשיכה לעשות את העבודה עם פתיחת העונה בליגה ואף הייתה קרובה לשמור על מאזן נקי מספיגות עד הדקה ה-79, אבל שער של סלומון קאלו שנכבש מעמדת נבדל סידר להרטה שער מצמק אחרי שהוא השתלט על כדור חוזר שנהדף אליו מהשוער. עוד לפני כן ראינו שליטה מוחלטת של דורטמונד, ובדקה ה-27 שינג'י קגאווה הגביה נהדר למאטס הומלס שסיים בקלות עם נגיחה לפינה הקרובה. בדקה ה-51 מתיאס גינטר קיבל כדור ארוך והשאיר לפייר אמריק אובמיאנג שכבש גם הוא מול שער חשוף. על אקורד הסיום היה אחראי אדריאן ראמוס שסיים מהלך קבוצתי נהדר והמשיך בבעיטה אחרי מסירה של הנריך מחיטריאן. אחרי הניצחונות על מנשנגלדבאך ואינגולשטאדט, דורטמונד שומרת על מאזן מושלם, ויותר מכך היא עומדת על מאזן של עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (ליגה, ליגה אירופית, גביע ומשחקי ידידות), בעוד הרטה סופגת הפסד ראשון העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יאניק וסטרגור שחקן ורדר ברמן (מימין) חוגג עם אנתוני אוג'ה. GettyImages
השאיר את גלדבאך על האפס. יאניק וסטרגארד עם אנתוני אוג'ה/GettyImages

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

איזו פתיחת עונה איומה מבחינת בורוסיה מנשנגלדבאך. דווקא לפני ההשתתפות הראשונה שלה בליגת האלופות (במתכונתה הנוכחית), הקבוצה של לוסיאן פאברה לא מסוגלת להשיג נקודות בליגה. גם המחזור השלישי לא האיר לה פנים, כשפנדל של ארון יוהאנסון (39) ונגיחה של הבלם הדני יאניק וסטרגארד (53), כשהרכש לארס שטינדל רק השווה זמנית (45). גרניט ג'אקה גרם לעוד פנדל בדקה ה-88 והורחק, אבל פליקס קרוס בעט החוצה. ניצחון בכורה לוורדר ברמן, גלדבאך ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully