וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו החמיץ פנדל, צפו בשער הבכורה של עידן ורד

קשר הנבחרת החטיא מהנקודה הלבנה בפעם השנייה העונה והוחלף אחרי ארבע דקות, אבל צסק"א ניצחה 0:1 את קובאן ונותרה מושלמת. קשר הכוכב האדום קבע 0:3 על מלדוסט עם מבצע יפה בדקה ה-88

אתר רשמי

צפו בשער הבכורה של עידן ורד

ביברס נאתכו החמיץ הערב (ראשון) פנדל בפעם השנייה העונה, אבל צסק"א מוסקבה שמרה למרות זאת על המאזן המושלם שלה במחזור השביעי ברוסיה, בזכות 0:1 דרמטי במגרשה של קובאן קרסנודאר. קשר נבחרת ישראל שב להרכב צסק"א ובדקה ה-51 יכול היה לחגוג שער ליגה שלישי העונה ולסדר לקבוצתו יתרון, אבל את הכדור מ-11 מטרים הוא בעט מעל השער. ארבע דקות לאחר מכן הוא פינה את מקומו לטובת סיידו דומביה, שבישל בדקה ה-88 את שער הניצחון לקיריל נבאבקין. כזכור, נאתכו כבש בפנדלים מול קריליה סובייטוב ואמקר פרם, אבל החמיץ במוקדמות ליגת האלופות מול ספרטה פראג.

* עידן ורד חגג שער בכורה במדי הכוכב האדום בלגרד, כשקבע 0:3 בדקה ה-88 במשחק החוץ נגד מלדוסט, עם מבצע אישי בו עבר שני שחקנים בצד ימין וסיים בבעיטה שטוחה בשמאל אל הרשת. ורד השלים 90 דקות וקבוצתו במקום הראשון בסרביה עם 20 נקודות אחרי שמונה מחזורים.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני פאבל קומולוב שחקן אמקר פרם. GettyImages
מחוץ למסגרת. ביברס נאתכו/GettyImages

* מונס דאבור השלים 90 דקות בהרכב גראסהופרס, שניצחה 2:3 בבית את יאנג בויז. החלוץ הישראלי, שהבקיע חמישה שערי ליגה עד כה, שבת הפעם מהבקעה אך היה מעורב בשער הראשון, כשבעיטה שלו נהדפה לעבר יוריק ראבה הצרפתי שהרשית (15). גם שאני טרשאי (40) וקאיו (59) כבשו וגראסהופרס במקום השני, בפיגור חמש נקודות אחרי באזל שנותרה מושלמת אחרי שבעה משחקים.

* לוטם זינו נכנס כמחליף בדקה ה-46, כשתון הפסידה 2:0 בבית לסיון במחזור השביעי בליגה השוויצרית. מוסא קונאטה, אקס מכבי תל אביב, כבש את השער השני לזכות סיון. תון עם שש נקודות בלבד העונה וחמישה הפסדי ליגה.

* שרן ייני לא כשיר למשחק ולא נכלל בסגל ויטסה, שניצחה 1:4 בבית את קמבור במסגרת הליגה ההולנדית.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שסיפקה הצגה לעיני אוהדיה ומחצה את סטנדרד ליאז' 1:7. עבדולאי דיאבי היה כוכב הניצחון המרשים עם רביעייה אישית גדולה.

* מוחמד גדיר שיחק 77 דקות בהרכב לוקרן והיה שותף להפסד הביתי 2:1 מול האקסית בוורן במחזור השישי בליגה הבלגית. לוקרן נותרה עם ניצחון בודד העונה.

* רד בול זלצבורג, ללא עומר דמארי הפצוע, ניצחה 2:3 בחוץ את שטורם גראץ בליגה האוסטרית.

* גל אראל לא נכלל בסגל של חימנסטיק, שביצעה מהפך וניצחה 1:2 את טנריפה במחזור השני בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully